.

 

POLZAK MARKETING 2017. Efektywne zakupy marketingowe i PR

dodano: 
09.05.2017
komentarzy: 
0

24 maja w hotelu Novotel Warszawa Airport odbędzie się konferencja POLZAK MARKETING 2017. To pierwsze tego typu spotkanie organizowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja. Spotkanie będzie okazją do wymiany poglądów między profesjonalistami ze strony zakupów, marketingu oraz agencji.

Konferencja odbywa się w ramach inicjatywy Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w 8 kategoriach marketingowych: zakup mediów, komunikacji digital i usług full service, komunikacji PR, brandingu, eventów, incentive travel oraz produkcji TV.

W ramach poszczególnych modułów programu na konferencji  zostaną zaprezentowane miedzy innymi:

  • Raport IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych
  • Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji: Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie. Odbiory częściowe i etapowanie płatności.
  • Jak zaangażować agencje w przetargu? Moduł na podstawie procesu przetargowego na obsługę komunikacji marki IKEA
  • Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji. Case na podstawie konkursu Effie Awards  oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015
    Zakupy Incentive Travel zaprezentowane z 3 stron procesu zakupowego - z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel oraz  Agentów Lotniczych 
  • Efektywność w zakupach komunikacji PR
  • Nowe technologie i narzędzia komunikacji na podstawie kategorii Media i Digital – jak nimi zarządzać, jak je kupować
  • Wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawca-Agencja SAR-PSML

Szczegółowy program, rejestracja oraz ceny biletów są dostępne na stronie.

Partnerami merytorycznymi wydarzenia są: Związek Firm Public Relations ZFPR, Meeting Planner, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin