.

 

Promocja szczepień w Wielkiej Brytanii. Aplikacje randkowe oferują zaszczepionym bonusy

dodano: 
14.06.2021
komentarzy: 
0

Osiem popularnych w Wielkiej Brytanii aplikacji randkowych przyłącza się do promowania szczepień przeciw COVID-19 – opisuje bankier.pl. Użytkownicy będą mogli zaznaczyć, że są już zaszczepieni albo że popierają szczepienia – czytamy.

Źródło podaje, że do akcji dołączyły Tinder, Match, Hinge, Bumble, Badoo, Plenty of Fish, OurTime i Muzmatch. Ich działania mają zwiększyć liczbę zaszczepionych w najmłodszych grupach wiekowych, bo wśród nich jest najmniej zainteresowanych szczepieniami.

Czytamy, że aplikacje wprowadzają dodatkowe zachęty dla osób, którzy zaznaczą, że są zaszczepione – proponują im m.in. darmowe kredyty lub dostęp do funkcji premium, które są zwykle dodatkowo płatne. Niektóre umożliwią z kolei użytkownikom wskazanie preferencji dotyczących randek w czasie pandemii (poglądy na temat dystansu społecznego, noszenia masek i komfortu podczas spotkań w zatłoczonych miejscach).

Sprawdzenie, czy osoby oznaczające się jako zaszczepione, faktycznie przyjęły już szczepionkę nie będzie jednak możliwe – podaje dalej źródło.

Jak pisaliśmy, początkowo aplikacje randkowe zaangażowały się w zachęcanie do szczepień w Stanach Zjednoczonych. Ponadto Biały Dom nawiązał współpracę z firmami oferującymi usługi przewozowe, które mają nie pobierać opłat od pasażerów udających się do punktów szczepień albo będą oferować im zniżki, a także – ułatwią rezerwację wizyty w danym punkcie. Stan Ohio w USA zachęca z kolei do szczepień loterią, w której zaszczepione osoby będą mogły wygrać milion dolarów. Po tę metodę sięgnął też polski rząd, który ogłosił, że 1 lipca 2021 roku ruszy loteria w ramach Narodowego Programu Szczepień – do wygrania będą hulajnogi, samochody, a także milion złotych. Od 14 maja trwa z kolei kampania profrekwencyjna „Ostatnia prosta”, w której udział bierze 50 ambasadorów, głównie sportowców.

Czytaj też: Czy sportowcy przekonają Polaków do szczepień?

Przekonać nieprzekonanych. O komunikacji na temat szczepień

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin