Przegląd reklamy społecznej

dodano: 
19.03.2007
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie na rzecz Forum Inicjatyw Pozarządowych wraz z Fundacją Komunikacji Społecznej organizują wspólnie Przegląd Reklamy Społecznej. Rozpocznie się on 24 marca o godzinie 10.00 w Multikinie w Warszawie przy Al. KEN 60. Przegląd będzie się składał z trzech części: prezentacji spotów reklamowych, dyskusji panelowej i wystawy plakatu społecznego. Wstęp na imprezę jest bezpłatny. Celem Przeglądu jest dokonanie retrospektywy polskiej i zagranicznej reklamy społecznej oraz próba oceny jej poziomu i charakteru. Spotkanie ma także przybliżyć widzom problemy poruszane w kampaniach społecznych.
Trzonem Przeglądu będzie prezentacja spotów reklamowych z polskich i zagranicznych kampanii społecznych, pogrupowanych w bloki tematyczne. Widzowie będą mogli zobaczyć jak wygląda „gotowy produkt” kampanii społecznej, a następnie zadać parę pytań ekspertom. Organizatorzy liczą także na wywiązanie się dyskusji pomiędzy uczestnikami pokazu. Do dyskusji zostaną zaproszeni specjaliści z dziedziny reklamy społecznej, reklamy komercyjnej oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych. Podczas rozmowy poruszone będą takie tematy jak: co to jest reklama społeczna i jakie są jej funkcje, jak mierzyć jej skuteczność, jakie są kierunki jej rozwoju, itp.
Przegląd skierowany jest głównie do młodych osób (studentów), a także do przedstawicieli organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i wszystkich zainteresowanych. Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na stronie promującej Przegląd. Wortal PRoto objął wydarzenie patronatem medialnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin