Public relations branż kontrowersyjnych

dodano: 
10.11.2006
komentarzy: 
0

5 grudnia rozpocznie się dwudniowy kongres „Skuteczne Public Relations branż kontrowersyjnych – Alkohole i Tytoń”. Jego organizatorem jest ECU-Marketing. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak ważne jest posiadanie spójnego wizerunku, zwłaszcza firm z branży kontrowersyjnej, kształtowanie government relations i sposobów na trwałe ich utrzymanie, jakie są planowane zmiany prawne w zakresie dozwolonej reklamy piwa, jak skutecznie wprowadzić marki na rynek przy pomocy niestandardowych narzędzi i w jaki sposób największe korporacje wdrażają CSR.
Kongres przeznaczony jest dla dyrektorów PR-u, dyrektorów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rzeczników prasowych, Brand Managerów, pracowników działów PR, Marketing Managerów, agencji PR. Szczegółowych informacji udziela: Agnieszka Greiner, Project Manager, pod numerem telefonu (12) 292 65 14. Redakcja PRoto objęła wydarzenie patronatem medialnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin