sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościPublic relations branż kontrowersyjnych

Public relations branż kontrowersyjnych

5 grudnia rozpocznie się dwudniowy kongres „Skuteczne Public Relations branż kontrowersyjnych – Alkohole i Tytoń”. Jego organizatorem jest ECU-Marketing. Podczas konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak ważne jest posiadanie spójnego wizerunku, zwłaszcza firm z branży kontrowersyjnej, kształtowanie government relations i sposobów na trwałe ich utrzymanie, jakie są planowane zmiany prawne w zakresie dozwolonej reklamy piwa, jak skutecznie wprowadzić marki na rynek przy pomocy niestandardowych narzędzi i w jaki sposób największe korporacje wdrażają CSR.
Kongres przeznaczony jest dla dyrektorów PR-u, dyrektorów ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, rzeczników prasowych, Brand Managerów, pracowników działów PR, Marketing Managerów, agencji PR. Szczegółowych informacji udziela: Agnieszka Greiner, Project Manager, pod numerem telefonu (12) 292 65 14. Redakcja PRoto objęła wydarzenie patronatem medialnym. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj