.

Publicis Consultants zmienia logo

dodano: 
15.12.2022
komentarzy: 
0

Publicis Consultants, agencja doradztwa komunikacyjnego, w połowie grudnia 2022 roku zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Jak komunikuje firma, jest to wyrazem procesu zmian, które zachodzą w agencji od 2020 roku.

Nowe logo, używane także przez francuski oddział firmy, ma symbolizować większa integrację w ramach Publicis Groupe.

Uwydatnienie w logo słowa „Consultants” ma z kolei podkreślać wzmocnienie usług doradczych świadczonych przez agencję. Kolory użyte w logo mają być wyrazem energii oraz kreatywności, na które agencja kładzie nacisk w działaniach B2B – komunikuje firma. Zachowany został w logo także symbol lwa, charakterystyczny dla Grupy Publicis.

„Zmiana identyfikacji wiążę się z kolejnym etapem rozwoju naszej agencji. Zależy nam na podkreśleniu integracji z całą Grupą przy jednoczesnym zachowaniu specyfiki i odrębności naszego brandu, dlatego przyjmujemy wariant logotypu, który od lat funkcjonuje m.in. we Francji – kolebce naszej Grupy” – mówi Daria Tworek, Head of Publicis Consultants Polska. Jak przekazuje Publicis Consultants, agencja zamierza jeszcze mocniej rozwijać współpracę z pozostałymi agencjami należącymi do Grupy w ramach modelu Power of One. (bs)

Poprzednie logo

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin