sobota, 6 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościRównouprawnienie na plakacie. Konkurs rozstrzygnięty

Równouprawnienie na plakacie. Konkurs rozstrzygnięty

Fundacja Komunikacji Społecznej przeprowadziła Konkurs na plakat, mający na celu walkę ze stereotypami na rynku pracy. Projekt został zrealizowany ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Do konkursu zgłoszonych zostało 99 prac. Nadesłane przez uczestników konkursu zgłoszenia były oceniane pod kątem wykorzystanej argumentacji oraz oryginalności.  Zwycięzcy zostali wyłonieni podczas głosowania Jury. Kreacje były również oceniane przez internautów w głosowaniu, w którym brana była pod uwagę średnia z sumy przyznanych im punktów. Jury wzięło pod uwagę w ocenie 3 plakaty, które otrzymały najwyższą średnią w głosowaniu internautów.

Miejsce 1.
Nagrodę główną aparat CANON EOS 500D, otrzymała kreacja Małgorzaty Pabich.

Miejsce 2. 
Jury postanowiło przyznać dwie drugie nagrody, dla autorów i prac Jana Skóry oraz Anny Żukowskiej-Zyśko.

Jury postanowiło również przyznać wyróżnienia:

  • Piotrowi Szmiłykowi (praca nr 1) za grafikę i największą liczbę głosów w głosowaniu internautów
  • Patrycji Żołędowskiej (praca nr 1) za hasło
  • Milenie Molendzie  za ciekawą wieloznaczność
  • Marcinowi Błaszczykowi (praca nr 1 i 2) za prosty i czytelny przekaz

Autorzy wszystkich wyróżnionych prac otrzymują albumy o projektowaniu graficznym ufundowany przez studio Mikrokosmos. Ponadto autorzy I oraz II miejsca otrzymują oficjalne zaproszenia na Galę Konkursu „Kampania Społeczna Roku 2010”, która odbędzie się w czerwcu 2011r.

Zwycięska kreacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia kampanii internetowej skierowanej do pracodawców.

Celem Konkursu było zwiększenie świadomości społecznej na temat równości kobiet i mężczyzn w zakresie możliwości zawodowych. Konkurs został skierowany zarówno do amatorów, jak i profesjonalnych grafików i twórców reklamy. Równie ważna, jak walory estetyczne, była  koncepcja pracy opisywana w specjalnej ankiecie zgłoszeniowej.

PRoto.pl było patronem medialnym konkursu. (kk)

I miejsce

II miejsca

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj