Równouprawnienie (nie tylko) na plakacie

dodano: 
21.09.2010
komentarzy: 
0

Rozpoczyna się konkurs na plakat dotyczący wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Organizatorem akcji prowadzonej na portalu kampaniespoleczne.pl jest Fundacja Komunikacji Społecznej. Projekt realizowany jest w ramach Konkursu Inicjatyw Pozarządowych, ogłoszonego przez Ministerstwo Pracy i  Polityki Społecznej.  
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu plakatu poruszającego problematykę równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Celem Konkursu jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie równości kobiet i mężczyzn w zakresie możliwości zawodowych. Konkurs skierowany jest zarówno do amatorów jak i profesjonalnych grafików i twórców reklamy. Równie ważna jak walory estetyczne jest  koncepcja pracy opisywana w specjalnej ANKIECIE ZGŁOSZENIOWEJ

Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalny aparat fotograficzny. Zwycięska kreacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia kampanii internetowej skierowanej do pracodawców.

Wsparciem merytorycznym dla uczestników jest cykl wykładów poświęcony problematyce stereotypów oraz tworzeniu kampanii społecznych prowadzony przez specjalistów ze świata socjologii, marketingu i reklamy zamieszczony na portalu kampaniespoleczne.pl w dziale WIEDZA. Wykłady mogą pomóc uczestnikom konkursu  przygotować skuteczny plakat nakłaniający do zmiany stereotypowych postaw. Na cykl wykładów składają się 4 bloki tematyczne

  • Definicja stereotypów i przeciwdziałanie stereotypom
  • Stereotypów dotyczące płci na rynku pracy
  • Psychologiczne mechanizmy reklamy
  • Zasad tworzenia kreacji graficznych.

Nadesłane przez uczestników konkursu zgłoszenia będą oceniane pod kątem wykorzystanej argumentacji oraz oryginalności.  Więcej informacji na www.kampaniespoleczne.pl

Więcej informacji udziela Zuzanna Szabrańska.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin