.

Rusza kampania promująca polskie mięso

dodano: 
23.03.2023
komentarzy: 
0

W marcu 2023 roku ruszyła piąta edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso – Polska Smakuje”, organizowanej przez Związek Polskie Mięso.

Celem akcji jest informowanie konsumentów o walorach odżywczych i istotnej roli mięsa w codziennej diecie. Kampania ma dostarczać również wiedzę merytoryczną na temat jakości polskiego mięsa. Przekaz skoncentrowany jest też na korzystnych aspektach spożywania mięsa drobiowego oraz wieprzowego. Hasło tegorocznej edycji to „Polskie mięso karmi zmysły”.

Organizatorzy chcą pokazać, skąd bierze się smak mięsa, co wpływa na jego aromat, jak wybierać, przechowywać, gotować i serwować polskie mięso, aby stanowiło „ucztę dla zmysłów”.

W ramach kampanii zaplanowane zostały działania reklamowe w prasie drukowanej (magazyny poradnikowe i lifestylowe) oraz w internecie (strony kulinarne). Zaplanowano również lokowanie w programach telewizji śniadaniowej („Dzień Dobry TVN” i „Pytanie na śniadanie”), w programach Food Network oraz „Ewa gotuje” w Polsacie.

Działania obejmą również współpracę z influencerami, eventy, konferencję prasowa oraz obecność na konferencji naukowej. Ambasadorem akcji jest kucharz, Grzegorz Zawierucha.

Za kreację, produkcję eventów, zakup i planowanie mediów oraz działania public relations odpowiada agencja Brand New Heaven. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin