.

Rusza pierwsza edycja konkursu The Next Gen of PR!

dodano: 
09.09.2022
komentarzy: 
0

Ruszyły zgłoszenia do pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR 2022, skierowanego do PR-owców poniżej 35 roku życia.

The Next Gen of PR 2022 to konkurs na najlepszą kampanię public relations, stanowiący pierwsze polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup. Organizatorem konkursu w Polsce jest Związek Firm Public Relations.

W konkursie wyłoniona zostanie najlepsza kampania public relations stworzona w odpowiedzi na brief zadany przez partnera konkursu. Prace oceniane będą przez jury według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie, spodziewany efekt.

Udział w konkursie mogą wziąć dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każda z nich ma mniej niż 35 lat. Zgłoszeń mogą dokonywać uczestnicy we własnym imieniu oraz podmioty zatrudniające pracowników.

Główną nagrodą w The Next Gen of PR jest awans do Next Generation PR World Cup, czyli międzynarodowego finału konkursu organizowanego przez ICCO (International Communications Consultancy Organisation). Dla zwycięzców polskich eliminacji przewidziana została także nagroda pieniężna. Zwycięzcy konkursu zostaną ogłoszeni pod koniec października 2022 roku.

W roku 2022 po raz pierwszy pojawią się w konkursie reprezentanci Polski. ZFPR jest jedyną organizacją z naszego kraju, która może ich wskazać.

Zainteresowani mogą zgłaszać się do 30 września 2022 roku przez formularz.

Więcej informacji The Next Gen of PR można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin