.

Rusza IV edycja konkursu EB Kreator

dodano: 
11.01.2018
komentarzy: 
0

Do 2 lutego 2018 roku przyjmowane są zgłoszenia do IV edycji konkursu EB Kreator organizowanego przez GoldenLine. W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać zrealizowane projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego, które były realizowane w 2017 roku. W ostatniej edycji do konkursu zgłoszono ponad 160 projektów.

Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.

„Konkurs EB Kreator to świetna okazja, aby zaprezentować firmę jako atrakcyjnego pracodawcę i aby pochwalić się osiągnięciami w obszarze marketingu rekrutacyjnego” – tłumaczy Adam Wąsik z GoldenLine. „Zgłoszenie do konkursu EB Kreator to również szansa, aby docenić pracę zespołu odpowiedzialnego za działania employer branding w danej firmie” – dodaje Wąsik.

Do konkursu można zgłaszać projekty w siedmiu kategoriach: zakładka kariera, ogłoszenie rekrutacyjne, kampania w social media, akcja rekrutacyjna, kampania employer branding, wideo wizerunkowo-rekrutacyjne oraz wewnętrzna kampania employer branding.

W ostatniej edycji jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, a zwycięzcami zostali: Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Udział w konkursie jest bezpłatny.

O wyborze zwycięzców zadecyduje jury w składzie: Zyta Machnicka (Lightness), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Grzegorz Kiszluk (Brief), Adam Wąsik (GoldenLine), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Marta Pawlak-Dobrzańska (Great Digital), Iwona Grochowska (Nais).  

Ogłoszenie laureatów i wręczenie statuetek odbędzie się w marcu podczas uroczystej gali.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (red)

 

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin