Rusza V edycja IAB Internet Week
26 września IAB Polska rozpoczyna cykl darmowych, intensywnych warsztatów dla marketerów. W ramach spotkań zaprezentowane zostaną najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie reklamy i komunikacji internetowej z uwzględnieniem specyfiki branż uczestników.
Warsztaty odbędą się w siedzibie IAB Polska w Warszawie i będą trwały 5 dni (26-30 września). W tym czasie najważniejsze zagadnienia marketingu zaprezentują eksperci znanych wydawców, agencji interaktywnych, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w różnych dziedzinach reklamy interaktywnej.
Udział jest bezpłatny, wymagane są jednak zapisy. Jedna osoba może uczestniczyć w wielu warsztatach. Liczba miejsc na każdym z nich jest ograniczona.
Poniżej lista warsztatów:
- Dlaczego altruizm sprzedaje? Czuwanie nad potrzebami konsumentów online i monitoring sygnałów sprzedażowych w praktyce (Instytut Monitorowania Mediów)
- Na czym tracimy pieniądze w digital marketingu? (GEMIUS)
- I love your... data. Jak dane pozwalają przejść od segmentacji grupy docelowej do personalizacji działań marketingowych (NETSPRINT)
- Social Media Performance Marketing, czyli serwisy społecznościowe potrafią sprzedawać (They.pl)
- Zmieniaj się, albo giń! Transformacja digitalu, a zmiana podejścia biznesowego reklamodawców (MediaCom)
- Atrybucja - przyszłość wielokanałowych programów sprzedażowych. Co zrobić żeby nie wpaść w pułapkę 2+2=3? (TradeTracker)
- Wzmacniaj zaangażowanie Klientów, zachwycaj ich i komunikuj się z nimi w spersonalizowany sposób tak jakby każdy z nich był Twoim JEDYNYM Klientem (SAP Hybris)
- E-MAIL Marketing w 2016 roku - zobacz jakie błędy popełniasz wysyłając swoje kampanie! (Vercom)
- Marketing Efektywny = Marketing jakościowy. Performance, Afiliacja, Videomarketing, Marketing gier, efektywna kreacja reklamowa (MrTarget)
- User. Quo vadis? Digital customer decision journey w #praktyce (Ecselis)
- Nie wszystko Mobajl co się świeci (Grupa Wirtualna Polska)
- Skuteczne kampanie emailingowe do baz zewnętrznych (INIS)
- Jak wykorzystać analitykę do rozwoju biznesu? (RESOLUTION)
- Wykorzystanie danych w kampaniach Programmatic Rich Media (AdForm)
Szczegółowa agenda i formularz zapisu dostępne tutaj.