Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ministerstwo Zdrowia rusza z kampanią „Zobacz człowieka”. w sierpniu 2022 roku ministerstwo zdrowia ruszyło z kampanią edukacyjno-informacyjną „zobacz człowieka”, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji oraz autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. dotykają one blisko co czwartą osobę w polsce. wiele z nich, które zmagają się z chorobą, staje się również obiektem stygmatyzacji. głównymi ambasadorami akcji w jej pierwszej odsłonie są muzyk sebastian karpiel-bułecka oraz aktorka julia wróblewska. oprócz tego kampanię wesprą historiami swoich doświadczeń inne znane osoby, które wezmą udział w filmach edukacyjnych. materiały będą stopniowo publikowane na stronie internetowej projektu. ambasadorzy opowiedzą, co czuje osoba stygmatyzowana i co można oraz należy zrobić, aby stygmatyzację zatrzymać. ponadto przygotowane zostaną filmy edukacyjne z udziałem ekspertów, które zaprezentują temat od naukowej strony. działania promocyjne w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem outdoor, kina, telewizję, internet, radio oraz prasę. celem pierwszej w polsce tak dużej kampanii poświęconej stygmatyzacji i autostygmatyzacji osób w kryzysie psychicznym jest zdefiniowanie pojęcia stygmatyzacji oraz zaprezentowanie właściwej postawy wobec tego zjawiska – postawy wspierania, a nie osądzania, otwartości i uwrażliwienia na osoby w kryzysie psychicznym, a także ich bliskich. kampania „zobacz człowieka” potrwa do końca 2024 roku. skierowana jest do całego społeczeństwa, a przede wszystkim do młodzieży i młodych dorosłych w wieku 16-30 lat, a także mężczyzn w wieku 30-45 lat, ze szczególnym uwzględnieniem osób zamieszkujących mniejsze miejscowości, poniżej 5 tys. mieszkańców. zadanie realizowane jest ze środków narodowego programu zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez ministra zdrowia. (bs).
W sierpniu 2022 roku Ministerstwo Zdrowia ruszyło z kampanią edukacyjno-informacyjną „Zobacz człowieka”, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji oraz autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. Dotykają one blisko co czwartą osobę w Polsce. Wiele z nich, które zmagają się z chorobą, staje się również obiektem stygmatyzacji.
Głównymi ambasadorami akcji w jej pierwszej odsłonie są muzyk Sebastian Karpiel-Bułecka oraz aktorka Julia Wróblewska.
Oprócz tego kampanię wesprą historiami swoich doświadczeń inne znane osoby, które wezmą udział w filmach edukacyjnych. Materiały będą stopniowo publikowane na stronie internetowej projektu.
Ambasadorzy opowiedzą, co czuje osoba stygmatyzowana i co można oraz należy zrobić, aby stygmatyzację zatrzymać. Ponadto przygotowane zostaną filmy edukacyjne z udziałem ekspertów, które zaprezentują temat od naukowej strony.
Działania promocyjne w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem outdoor, kina, telewizję, internet, radio oraz prasę.
Celem pierwszej w Polsce tak dużej kampanii poświęconej stygmatyzacji i autostygmatyzacji osób w kryzysie psychicznym jest zdefiniowanie pojęcia stygmatyzacji oraz zaprezentowanie właściwej postawy wobec tego zjawiska – postawy wspierania, a nie osądzania, otwartości i uwrażliwienia na osoby w kryzysie psychicznym, a także ich bliskich.
Kampania „Zobacz człowieka” potrwa do końca 2024 roku. Skierowana jest do całego społeczeństwa, a przede wszystkim do młodzieży i młodych dorosłych w wieku 16-30 lat, a także mężczyzn w wieku 30-45 lat, ze szczególnym uwzględnieniem osób zamieszkujących mniejsze miejscowości, poniżej 5 tys. mieszkańców.
Zadanie realizowane jest ze środków Narodowego Programu Zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez Ministra Zdrowia. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ministerstwo Zdrowia rusza z kampanią „Zobacz człowieka”. w sierpniu 2022 roku ministerstwo zdrowia ruszyło z kampanią edukacyjno-informacyjną „zobacz człowieka”, która ma na celu przeciwdziałanie stygmatyzacji oraz autostygmatyzacji osób doświadczających zaburzeń psychicznych. dotykają one blisko co czwartą osobę w polsce. wiele z nich, które zmagają się z chorobą, staje się również obiektem stygmatyzacji. głównymi ambasadorami akcji w jej pierwszej odsłonie są muzyk sebastian karpiel-bułecka oraz aktorka julia wróblewska. oprócz tego kampanię wesprą historiami swoich doświadczeń inne znane osoby, które wezmą udział w filmach edukacyjnych. materiały będą stopniowo publikowane na stronie internetowej projektu. ambasadorzy opowiedzą, co czuje osoba stygmatyzowana i co można oraz należy zrobić, aby stygmatyzację zatrzymać. ponadto przygotowane zostaną filmy edukacyjne z udziałem ekspertów, które zaprezentują temat od naukowej strony. działania promocyjne w ramach kampanii obejmą swoim zasięgiem outdoor, kina, telewizję, internet, radio oraz prasę. celem pierwszej w polsce tak dużej kampanii poświęconej stygmatyzacji i autostygmatyzacji osób w kryzysie psychicznym jest zdefiniowanie pojęcia stygmatyzacji oraz zaprezentowanie właściwej postawy wobec tego zjawiska – postawy wspierania, a nie osądzania, otwartości i uwrażliwienia na osoby w kryzysie psychicznym, a także ich bliskich. kampania „zobacz człowieka” potrwa do końca 2024 roku. skierowana jest do całego społeczeństwa, a przede wszystkim do młodzieży i młodych dorosłych w wieku 16-30 lat, a także mężczyzn w wieku 30-45 lat, ze szczególnym uwzględnieniem osób zamieszkujących mniejsze miejscowości, poniżej 5 tys. mieszkańców. zadanie realizowane jest ze środków narodowego programu zdrowia na lata 2021-2025, finansowane przez ministra zdrowia. (bs).