piątek, 4 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościRzecznicy i PR-owcy o marce uczelni

Rzecznicy i PR-owcy o marce uczelni

W dniach 14-17 lutego w Kudowie Zdroju odbyła się XIV Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” zatytułowana: „Marka uczelni jako efekt komunikacji zewnętrznej”. Konferencja współorganizowało Stowarzyszenie oraz Dolnośląska Szkoła Wyższa.

Jej uczestnicy koncentrowali się na wpływie stosowania rozmaitych narzędzi komunikacji dla ostatecznego wizerunku uczelni. O public relations uczelni dyskutowano wielowymiarowo, rozumiejąc działania te i jako promocję ośrodków akademickich, nowych kierunków, ludzi nauki czy też nauki w ogóle. Osobne rozmowy prowadzono na temat „uczelni w kryzysie medialnym”, czego kilka uczelni doświadczyło w ostatnich latach.

Uczestnicy konferencji poświęcili swój czas warsztatowej pracy z wysoko wyspecjalizowanymi narzędziami, powalającymi uzyskiwać takie cele, jak tworzenie wizerunku uczelni, kreowanie jej marki, poprawianie szans rekrutacyjnych w nadchodzących latach (film korporacyjny, portale społecznościowe, tworzenie brandu uczelni, budowanie sloganu reklamowego). (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł