Seminarium: Lovemarks – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek
„Lovemarks – jak stworzyć markę, która trwale podbije rynek?” – pod tym hasłem 17 września odbędzie się w Warszawie seminarium, które poprowadzi Kevin Roberts, dyrektor generalny Saatchi&Saatchi Worldwide i innowator, który przekształcił firmy, marki i ich reputacje. PRoto.pl patronuje wydarzeniu.
To już XXXVI spotkanie z cyklu „Autorytety”. Dowiecie się na nim o czynnikach motywujących konsumentów w obecnych czasach i możliwościach zwiększenia ich zaangażowania. Poznacie podstawy metodologii, ideę i sekrety tworzenia Lovemarks w oparciu o przykłady najlepszych praktyk. Zdobędziecie wiedzę, jak tworzyć Lovemarks w dobie internetu, za pomocą akceleratorów wzroku, dźwięku i ruchu.
Kevin Roberts to twórca pojęcia Lovemarks. Filozofia ta zmieniła światowe standardy zarządzania marką i przyczyniła się do popularyzacji idei tworzenia wartości. A czym są Lovemarks? To przyszłość, która przynosi zyski – gdyż konsumenci nie tylko lubią nasze marki, lecz także je kochają. Lovemarks nie są zatem własnością przedsiębiorstw, menedżerów lub marketerów. Są własnością osób, które je kochają. Personalizują rynek masowego odbiorcy i tworzą rynek składający się z jednostek. Poszczególnych konsumentów, którzy mają własne zdanie.
Organizatorem seminarium jest Bigram oraz Golden Mark, a partnerem strategicznym: Saatchi & Saatchi Poland
Patroni medialni: PRoto.pl, Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, Bloomberg Businessweek Polska, Nowoczesna Firma, Gazeta Bankowa, ESSENCE, THINK TANK, Radio PIN, MARKETER+, Mediarun, Wprost.