Skuteczne kampanie z influencerami – podsumowanie Marketing Day

dodano: 
06.07.2018
komentarzy: 
0

22 czerwca 2018 roku w Łodzi na konferencji Marketing Day zgromadziło się ponad 120 PR-owców oraz Digital, Social Media i Marketing Managerów.

Konferencja była częścią festiwalu See Bloggers.

„Jak współpracować z influencerami, aby stworzyć skuteczną kampanię marketingową” – to temat tegorocznej, szóstej już, edycji wydarzenia. Podczas tegorocznej konferencji przedstawiano m.in. case studies udanych kampanii z udziałem influencerów, by przybliżyć tajniki współpracy z nimi.

Jako pierwszy podczas Marketing Day wystąpił Tomasz Czudowski (Tuba Smaku), który mówił o przyszłości wideo marketingu. Po nim Joanna Banaszewska, autorka bloga jbanaszewska.com, opowiedziała o influencer marketingu jako narzędziu sprzedażowym, a nie jedynie wizerunkowym.

Kolejnym elementem konferencji był panel dyskusyjny pt. „Dlaczego warto realizować własne projekty blogerów?”. W dyskusji udział wzięli Anna Zając, współorganizatorka See Bloggers, autorka bloga Fashionable.com.pl, Magda Grzebyk, autorka bloga Krytykakulinarna.com, Karolina Gliniecka – Charlize Mystery oraz Waldek Florkowski, autor youtubowego kanału MotoDoradca.

Później mowa była o liczbach. Hubert Wydrych z InfluencerTool.pl przedstawił case study wyboru Influencera Roku, a Kamil Bolek – dyrektor marketingu w LifeTubie – opowiedział o skutecznych i prostych kampaniach z influencerami.

Adrian Milnikel z INCREDBOTS mówił natomiast o tym, w jaki sposób technologia i AI zmieniają oblicze komunikacji w marketingu.  

W panelu dyskusyjnym o budżecie i zasięgach wzięli udział Ewa Wójcikowska, strateg komunikacji marki w 7PR, Anna Białas-Bednarczyk i Anna Koss – założycielki Miya Cosmetics, Magdalena Łuczak, PR&Marketing Manager Kliniki Miracki, oraz Piotr Wrotek, CEO GrupaFine.

O tym, jak nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z influencerami, opowiedział natomiast Mateusz Górski z portalu Patronite.pl. Barbara Stawarz-García (Happy Content i Hola Cuba) mówiła natomiast o zwiększaniu zaangażowania odbiorców przez skuteczną dystrybucję treści.

Magdalena Tokaj z Instytutu Monitorowania Mediów mówiła z kolei o tym, jak komunikacja w modelu 360, obejmująca social media, media klasyczne, obecność reklamową i offline, może korzystnie wpływać na rozszerzanie grup docelowych, zwiększanie zasięgów i popularności oraz pozytywne kształtowanie wizerunku influencera. Zwróciła także uwagę, że spójna wizerunkowo obecność we wszystkich typach mediów może mieć korzystny wpływ na zwiększanie wiarygodności influencerów.

Konferencję zakończyła prezentacja „Jak wycisnąć 110% z kampanii z Influencerem”, wygłoszona przez Grzegorza Kałużę z Promedia oraz Annę Szlęzak, autorkę ZatrzymajFaceta.pl.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin