Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Snapchat nowym filtrem zachęca do wpłacania datków. snapchat dodał nowy filtr, dzięki któremu można przekazywać datki na rzecz fundacji światowej organizacji zdrowia (who) – podaje engadget.com. środki gromadzone przez covid-19 solidarity response fund przeznaczane są na opiekę pacjentów, sprzęt medyczny i research. jak czytamy, pieniądze mogą przekazywać użytkownicy z 33 krajów w 23 walutach. filtr stworzony z użyciem wirtualnej rzeczywistości pozwala także na zachęcanie znajomych do wpłacania datków. źródło zwraca uwagę, że snapchat stworzył także opcję dla mediów zajmujących się tematem pandemii – w zakładce discover pojawiła się możliwość przesunięcia ekranu w celu przekazania darowizny. jak czytamy, do tej pory ponad 68 milionów użytkowników serwisu społecznościowego obejrzało treści związane z koronawirusem, co oznacza, że ta funkcja może dotrzeć do ogromnej liczby osób – dodaje engadget.com. czytaj także: snapchat pokazuje, jak użytkownicy zachowują się w czasie pandemii koronawirusa. jak informowaliśmy na proto.pl, snapchat angażuje się w walkę z pandemią na różne sposoby. w marcu 2020 roku informował o aktualizacjach , jakie wprowadził, aby upewnić się, że użytkownicy otrzymają dokładne, aktualne informacje oraz w zakładce discover dodał pole „coronavirus: the latest”. w kwietniu 2020 roku opublikował porady dla firm , jak prowadzić komunikację w czasie obecnego kryzysu. (ak).
Snapchat dodał nowy filtr, dzięki któremu można przekazywać datki na rzecz fundacji Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) – podaje engadget.com. Środki gromadzone przez COVID-19 Solidarity Response Fund przeznaczane są na opiekę pacjentów, sprzęt medyczny i research. Jak czytamy, pieniądze mogą przekazywać użytkownicy z 33 krajów w 23 walutach. Filtr stworzony z użyciem wirtualnej rzeczywistości pozwala także na zachęcanie znajomych do wpłacania datków.
Źródło zwraca uwagę, że Snapchat stworzył także opcję dla mediów zajmujących się tematem pandemii – w zakładce Discover pojawiła się możliwość przesunięcia ekranu w celu przekazania darowizny. Jak czytamy, do tej pory ponad 68 milionów użytkowników serwisu społecznościowego obejrzało treści związane z koronawirusem, co oznacza, że ta funkcja może dotrzeć do ogromnej liczby osób – dodaje engadget.com.
Czytaj także: Snapchat pokazuje, jak użytkownicy zachowują się w czasie pandemii koronawirusa
Jak informowaliśmy na PRoto.pl, Snapchat angażuje się w walkę z pandemią na różne sposoby. W marcu 2020 roku informował o aktualizacjach, jakie wprowadził, aby upewnić się, że użytkownicy otrzymają dokładne, aktualne informacje oraz w zakładce Discover dodał pole „Coronavirus: The Latest”. W kwietniu 2020 roku opublikował porady dla firm, jak prowadzić komunikację w czasie obecnego kryzysu. (ak)