Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Snapchat uruchomi platformę do gier? w aplikacji snapchat mogą już w przyszłym miesiącu pojawić się gry zaprojektowane specjalnie do pracy na tej platformie – informuje socialmediatoday.com, powołując się na portal cheddar.com. w związku ze spowalniającym wzrostem liczby użytkowników snapchata uruchomienie platformy do gier mogłoby korzystnie wpłynąć na zwiększenie zaangażowania osób już korzystających z aplikacji oraz przyciągnąć do niej nowych klientów – ocenia źródło. jak czytamy, pierwsze pogłoski o platformie gier na snapchacie pojawiły się już w 2017 roku, kiedy chiński koncern technologiczny tencent (obsługujący m.in. komunikator wechat) nabył dziesięć procent udziałów w snap inc. mówiono wtedy, że firma będzie chciała współpracować ze snapchatem nad rozwojem gier mobilnych – tencent jest największym koncernem gier hazardowych, a stworzona przez niego „king of glory” jest najbardziej dochodową grą mobilną – opisuje źródło. według badań firmy slice inteligence gracze mobilni w 2018 roku wydali średnio 87 dol. na płatności w grach „free-to-play”. otwarcie się platformy na graczy mogłoby przynieść jej duże przychody – zauważa andrew hutchinson, autor artykułu. jak czytamy dalej, branża gier hazardowych w 2019 roku może być warta nawet 152 mld dol., z czego 52 proc. wygenerują właśnie gry mobilne. wraz z pojawieniem się nowych użytkowników aplikacji snapchat mógłby także zarabiać na reklamach, które marki kierowałyby do nowej grupy docelowej na platformie – dodaje hutchinson. (bm).
W aplikacji Snapchat mogą już w przyszłym miesiącu pojawić się gry zaprojektowane specjalnie do pracy na tej platformie – informuje socialmediatoday.com, powołując się na portal cheddar.com. W związku ze spowalniającym wzrostem liczby użytkowników Snapchata uruchomienie platformy do gier mogłoby korzystnie wpłynąć na zwiększenie zaangażowania osób już korzystających z aplikacji oraz przyciągnąć do niej nowych klientów – ocenia źródło.
Jak czytamy, pierwsze pogłoski o platformie gier na Snapchacie pojawiły się już w 2017 roku, kiedy chiński koncern technologiczny Tencent (obsługujący m.in. komunikator WeChat) nabył dziesięć procent udziałów w Snap Inc. Mówiono wtedy, że firma będzie chciała współpracować ze Snapchatem nad rozwojem gier mobilnych – Tencent jest największym koncernem gier hazardowych, a stworzona przez niego „King of Glory” jest najbardziej dochodową grą mobilną – opisuje źródło.
Według badań firmy Slice Inteligence gracze mobilni w 2018 roku wydali średnio 87 dol. na płatności w grach „free-to-play”. Otwarcie się platformy na graczy mogłoby przynieść jej duże przychody – zauważa Andrew Hutchinson, autor artykułu. Jak czytamy dalej, branża gier hazardowych w 2019 roku może być warta nawet 152 mld dol., z czego 52 proc. wygenerują właśnie gry mobilne.
Wraz z pojawieniem się nowych użytkowników aplikacji Snapchat mógłby także zarabiać na reklamach, które marki kierowałyby do nowej grupy docelowej na platformie – dodaje Hutchinson. (bm)