sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościStart zgłoszeń do konkurs Media Trendy 2011

Start zgłoszeń do konkurs Media Trendy 2011

Od 10 stycznia do 18 lutego 2011 można zgłaszać prace do 11. Edycji, organizowanego przez SAR, konkursu Media Trendy. Konkurs Media Trendy składa się z trzech części:

  • Konkurs Innowacji w Planowaniu Mediów nagradza najciekawsze i najbardziej nowatorskie strategie mediowe oraz kreatywne sposoby wykorzystania kanałów komunikacji w kampaniach reklamowych,
  • Konkurs Innowacji w Mediach wyróżnienia przedsięwzięcia o charakterze marketingowym powstałe z inicjatywy mediów, mające na celu uatrakcyjnienie zawartości programowej lub oferty reklamowej,
  • Konkurs Young Media Lions dla młodych mediaplannerów z domów mediowych i biur reklamy mediów (zgłoszenia do 21. Stycznia).

 
Jury Media Trendy 2011 oceniać będzie zgłoszone do konkursu projekty w następujących kategoriach:

Innowacja w Planowaniu Mediów:

  • Innowacyjne wykorzystanie tresci video – podkategorie: innowacyjne wykorzystanie telewizji tradycyjnych oraz innowacyjne wykorzystanie przekazu poza TV (mobile, Internet, POS, środki transportu, etc.)
  • Innowacyjne wykorzystanie treści audio – podkategorie:  innowacyjne wykorzystanie radia tradycyjnego oraz innowacyjne wykorzystanie przekazu audio poza anteną (centra handlowe, Internet, mobile,
  • Innowacyjne wykorzystanie kina (on-screen i off-screen)
  • Innowacyjne wykorzystanie mediów drukowanych – podkategorie:  innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej oraz innowacyjne wykorzystanie innych druków
  • Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej  i innych środków komunikowania w przestrzeni publicznej, ambient mediów
  • Innowacyjne wykorzystanie internetu  i mediów interaktywnych
  • Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej
  • Innowacyjna strategia zintegrowana
  • Odwaga w planowaniu mediów
  • Przełamanie schematów komunikacyjnych w kategorii produktowej
  • Innowacyjne akcje specjalne i eventy
  • Best use of content
  • Innowacyjna komunikacja w marketingu społecznym – podkategorie:  kampanie non – profit oraz kampanie CSR

 
Innowacja w Mediach:

  • Debiut roku
  • Innowacyjna zmiana
  • Autopromocja i promocja medium
  • Niekonwencjonalne wykorzystanie medium
  • Cross-medialna platforma budowy i dystrybucji  treści
  • Best use of content
  • Marketing społeczny – podkategorie:  kampanie non – profit oraz  kampanie CSR

Jak co roku najlepsze kampanie będą walczyły o tytuł Grand Prix. Jury wybierze także najlepszy team mediaplannerski w konkursie Young Media Lions.

Dodatkowo przyznane zostaną nagrody specjalne: Człowiek Roku w Mediach, Medium Roku i Wydarzenie Roku na rynku medialnym, od tego roku w nieco zmienionej formule. Zdaniem Organizatorów, są to bardzo ważne nagrody rynku mediów i reklamy. Komitet Organizacyjny zdecydował o poszerzeniu głosującego na nie gremium. Dotychczas swoje kandydatury do nagród, zgłaszały podmioty biorące udział w konkursie. Teraz będą również zgłaszać eksperci rynku mediów, reklamy i marketingu w Polsce – członkowie Rady Programowej Media Trendy.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie Gali Media Trendy – 18 kwietnia 2011 w Warszawie.

PRoto.pl wspiera konkurs medialnie. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj