.

Stowarzyszenie Agencji Public Relations wybrało nowy zarząd

dodano: 
16.09.2022
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Agencji Public Relations we wrześniu 2022 roku ogłosiło nowy skład zarządu.

Emilia Hahn, założycielka agencji PR Hub, została prezeską SAPR.

Do zarządu weszli również Łukasz Dziedzic, członek zarządu i dyrektor generalny Grupy PRC Holding, Sylwia Kuligowska, CEO i założycielka SCOPE PR, Paweł Soproniuk, prezes zarządu, partner w Neuron APR oraz Jakub Zajdel, CEO more communications agency.

Emilia Hahn jest założycielką i prezeską agencji PR Hub. Ma ponad 20 lat doświadczenia w konsultingu.  Specjalizuje się w realizacji działań z obszaru public affairs, zarządzaniu kryzysami, strategiach CSR, a także w realizacji kampanii edukacyjnych z obszaru zdrowia i żywienia. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, gdzie należy do klubu „PR dla nauki, nauka dla PR, a także członkini Rady Programowej Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Autorka artykułów branżowych. Z jej inicjatywy, w ramach PR Hub, realizowane są autorskie projekty edukacyjne projektowane we współpracy z Wydziałem Nauk o Zdrowiu WUM.

Łukasz Dziedzic od ponad 14 lat związany jest z branżą PR i marketingu. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych na kierunku reklama i PR. W ostatnich latach pracował jako rzecznik prasowy EXPO Kraków, dyrektor ds. komunikacji i strategii medialnych w agencji public relations i dyrektor zarządzający domu mediowego. Obecnie jest dyrektorem generalnym i członkiem zarządu Grupy PRC Holding. Wykłada na WSB, Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Politechnice Śląskiej.

Sylwia Kuligowska jest CEO i założycielką SCOPE PR. Była rzeczniczką prasową spółki CENZIN (Polska Grupa Zbrojeniowa). Jest prelegentką, wykładowczynią gościnną, m.in. AszWoj. Kuligowska jest doradcą ds. komunikacji korporacyjnej, kryzysowej, media relations. Wspiera korporacje, NGOs, firmy sektora defence i security. Członkini Rady Programowej SAPR.

Paweł Soproniuk jest partnerem i prezesem zarządu Neuron Agencji Public Relations. Komunikacją zajmuje się od 2002 roku i specjalizuje się w komunikacji kryzysowej oraz wewnętrznej. Pracuje także dla Komisji Europejskiej w programie z obszaru przemysłów kreatywnych. Prowadzi zajęcia ze studentami na kierunku zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz w ramach 3PR SAPR. Soproniuk opracowuje i realizuje strategiczne warsztaty dla samorządów i biznesu. Członek PSPR, reprezentuje Neuron Agencję PR w międzynarodowej sieci Plexus PR. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej.

Jakub Zajdel od 2008 roku jest właścicielem agencji doradztwa komunikacyjnego Consulting & More (obecnie more communications agency) specjalizującej się w doradztwie komunikacyjnym, komunikacji korporacyjnej, produktowej, mediach społecznościowych oraz influencer marketingu. Jest Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Od czerwca 2020 roku EMEA President Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm Public Relations IPREX. Od 2016 roku związany jest z komunikacją dla Anny i Roberta Lewandowskich. Obecnie jako Business Development odpowiada za poszukiwanie i wdrażanie nowych obszarów biznesowych dla Anny i Roberta Lewandowskich. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Ingolstadt School of Management, Akademii Leona Koźmińskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

„Nowy zarząd SAPR-u za główny cel stawia dalszą integrację środowiska public relations i pracę na rzecz branży. Chcemy być słyszalnym głosem w debacie, dotyczącej działań komunikacyjnych. Dla naszych członków planujemy stworzyć przestrzeń do budowania nowych biznesowych relacji. Jednym z głównych obszarów działań będzie też praca na rzecz edukacji, w szczególności podniesienia atrakcyjności branży public relations wśród młodych ludzi” – powiedziała Emilia Hahn, prezeska SAPR.

Zarząd został wybrany na dwuletnią kadencję, a wybory odbyły się 14 września 2022 roku, podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Agencji Public Relations. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin