Szpalty Roku 2013 rozdane!

dodano: 
24.05.2013
komentarzy: 
0

Lasy Państwowe wielkim wygranym tegorocznego polskiego konkursu content marketingu Szpalty Roku 2013! Podczas Gali, w warszawskim Teatrze Capitol, nagrodzono najlepsze prace prezentujące profesjonalizm komunikacji content marketingu w Polsce.

Uhonorowano finalistów, do rąk twórców trafiły też najwyższe wyróżnienia - Złote, Srebrne i Brązowe Szpalty. Po raz pierwszy w historii konkursu internauci wybrali Okładki Roku spośród zgłoszonych magazynów firmowych.

„Bezwzględnie ten wieczór należał do Lasów Państwowych, które odebrały aż cztery takie nagrody. To było »święto lasu«” – śmieje się Urszula Radzińska, prezes Stowarzyszenia Prasy Firmowej, które jest organizatorem konkursu. A Tomasz Raczek, przewodniczący jury, dodał: „Okazało się, że o lesie można mówić i to w interesujący sposób, w wersji papierowej i elektronicznej”

Podczas tegorocznego konkursu jury dokonało zmian w określaniu kategorii elektronicznej i jednorazowej. Już na etapie wyłaniania finalistów w związku z małą reprezentacją prac w poszczególnych kategoriach, jurorzy postanowili oceniać wszystkie prace nadesłane na konkurs bez podziału na podkategorie. „Zintegrowanie podkategorii elektronicznych wzbudziło wiele emocji, szczególnie ocenianie w jednej grupie różnych form interaktywnych. Rozwój publikacji elektronicznych jest nieunikniony, pytanie tylko o innowacyjność rozwiązań, ich przyjazność i skuteczność biznesową” – komentuje prezes SPF.

Uroczysta Gala poprzedzona była Konferencją Power of Content Marketing, podczas której wykłady i prelekcje przygotowali specjaliści pracujący w Polsce na rzecz branży customowej mi. n.: dr Jacek Wasilewski, Aleksander Sala, Roman Rostek, Dominik Kaznowski, Włas Chorowiec, Mariusz Czykier, Grzegorz Błażewicz. Podczas konferencji swoje prace przedstawili także przedsiębiorcy, których pomysły na komunikację z grupami odbiorczymi znane są w Polsce: Józef Natonek, z MPWiK z Jaworzna, z aplikacją mobilną „Gdzie jest moja kupa”, Dariusz Wyborski z KGHM Polska Miedź z telewizją wewnętrzną oraz Mariusz Turczyk, z Lasów Państwowych z komunikacją zewnętrzną zbudowaną wokół platformy Żubry online. Gościem specjalnym konferencji była Clare HILL, dyrektor generalna Content Marketing Association.

Transmisja z Gali wręczenia nagród dostępna jest tutaj

Lista zwycięzców

Patroni medialni imprezy: PRoto.pl, COMMIN, Marketer+, Marketing Online, MarketingMAG

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin