Targi Event 2011 ruszają

dodano: 
08.07.2011
komentarzy: 
0

Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są właściwe, a jakie niewłaściwe wzorce zachowań samorządowych władz, które mają wpływ na postrzeganie regionu? Odpowiedź na te pytania będzie można poznać na konferencji organizowanej przez ZFPR „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu” podczas drugiego dnia Targów Event.

Rozpoczęcie konferencji – 6 października, w godzinach 13.00-15.30 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji.

Konferencja adresowana jest przede wszystkim do przedstawicieli władz samorządowych odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach. Pierwsza część konferencji  zostanie poprowadzona pod hasłem „Dumka na dwa głosy o PRomocji regionalnej” przez Adama Łaszyna z Alert Media Communications oraz Barbarę Labuddę z Eskadry PUBLICA – informacja o prelegentach. Podczas wykładu będzie można m.in. usłyszeć, w jaki sposób zadbać o swój wizerunek, używając do tego sprawdzonych narzędzi public relations, ucząc się na cudzych błędach czy biorąc przykład z tych, co już osiągnęli sukces. Nie zabraknie dyskusji na temat właściwych i niewłaściwych wzorców zachowań samorządowych władz, które mogą wpływać na sposób, w jaki postrzegane są regiony.

Druga część spotkania zatytułowana „Społeczna odpowiedzialność - troska biznesu czy samorządu?” poświęcona zostanie coraz popularniejszym działaniom CSR (Corporate Social Responsibility), czyli odpowiedzialności społecznej biznesu. Poprowadzi ją Paweł Kudzia – szef praktyki CSR w agencji On Board PR Ecco Network . Podczas wykładu omówione zostanie podejście pro&fit regionu, czyli strategia i komunikacja społecznej odpowiedzialności, która ma duży wpływ na zrównoważony rozwój regionu.  Uczestnicy spotkania będą mogli dowiedzieć się m.in.: w jaki sposób osiągnąć cel społeczny i środowiskowy regionu w zgodzie z potrzebami jego mieszkańców, jak włączyć społeczność regionu w budowanie strategii, komunikacji społecznych i środowiskowych wyróżników marki w oparciu o znany samorządowcom cykl zarządzania projektem czy też marketing mix.

Podczas targów przedstawiciele samorządów będą mogli zapoznać się z ofertą produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji różnego rodzaju wydarzeń – od kameralnych konferencji, po duże eventy, jak np. miejskie pikniki, koncerty czy inne wydarzenia dla mieszkańców miast, gmin i regionów.

Tematyka i program targów.

PRoto.pl objęło wydarzenie swoim patronatem.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin