Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Targi pracy i praktyk w PR „PRosto do PRacy” już 14 czerwca! już 14 czerwca 2022 roku odbędzie się pierwsza edycja targów pracy i praktyk w public relations „prosto do pracy”. wydarzenie odbędzie się na wydziale dziennikarstwa, informacji i bibliologii uniwersytetu warszawskiego, a jego organizatorem jest koło naukowe public relations uw. zobacz także: oferty pracy i praktyk w pr na proto.pl. targi skierowane są do wszystkich, którzy chcą pracować w branży pr i marketingu oraz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. w programie wydarzenia zaplanowano panele dyskusyjne oraz warsztaty z ekspertami, którzy przybliżą tajniki pracy w public relations. wydarzenie rozpocznie się o 10:00. na początku odbędą się dwa panele dyskusyjne. pierwszy z nich poświęcony będzie kompetencjom przyszłości niezbędnym w pr oraz trendom w branży. na ten temat dyskutować będą przedstawiciele branżowych organizacji: związku firm public relations, polskiego stowarzyszenia public relations oraz stowarzyszenia agencji public relations, które są partnerami wydarzenia. w drugim panelu omówiona zostanie z kolei przyszłość zawodu dziennikarza. w rozmowie wezmą udział marcin łukawski z radia 357, magda łucjan z tvn, rafał wójcik z gazety wyborczej, dawid styś z polsat news oraz kamil szufladowicz z grupy radiowej agora. kolejnym elementem wydarzenia będą warsztaty, których uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potwierdzone certyfikatem. tematy warsztatów to:. „nie samym fejsem i tiktokiem żyją social media”, zbigniew tworek i aleksander ploetzing (sec newgate cee). „podstawy planowania strategicznego w pr”, paweł soproniuk i marta adamska (neuron pr). „komunikacja biznesowa”, andrzej szurek, kamila petrus, mateusz paradowski, kamil melcer (innervalue). „kryzys w czasach social mediów, czyli jak dbać o reputację w internecie”, karolina sowier, katarzyna toczyska-czech (alert media communications). „dos and don’ts w komunikacji i budowaniu profesjonalnego wizerunku w sieci”, żaneta przybylska (pspr). „profesjonalna strategia, czyli jak wykorzystać metodę design thinking w planowaniu komunikacji”, agnieszka malesza-wożniak (triple pr). „kampanie społeczne służb bezpieczeństwa państwa, ochrony porządku publicznego i wojska. w jakim celu oraz w jaki sposób są realizowane?”, sylwia kuligowska (scope pr). na warsztaty obowiązuje wcześniejsza rejestracja. wstęp na targi, podczas których wystawcy będą obecni w holu głównym, jest wolny. szczegółowe informacje na temat wydarzenia można znaleźć na stronie. proto.pl jest patronem medialnym targów.
Już 14 czerwca 2022 roku odbędzie się pierwsza edycja targów pracy i praktyk w public relations „PRosto do PRacy”. Wydarzenie odbędzie się na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego, a jego organizatorem jest Koło Naukowe Public Relations UW.
Zobacz także: Oferty pracy i praktyk w PR na PRoto.pl
Targi skierowane są do wszystkich, którzy chcą pracować w branży PR i marketingu oraz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. W programie wydarzenia zaplanowano panele dyskusyjne oraz warsztaty z ekspertami, którzy przybliżą tajniki pracy w public relations. Wydarzenie rozpocznie się o 10:00. Na początku odbędą się dwa panele dyskusyjne.
Pierwszy z nich poświęcony będzie kompetencjom przyszłości niezbędnym w PR oraz trendom w branży. Na ten temat dyskutować będą przedstawiciele branżowych organizacji: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia Agencji Public Relations, które są partnerami wydarzenia.
W drugim panelu omówiona zostanie z kolei przyszłość zawodu dziennikarza. W rozmowie wezmą udział Marcin Łukawski z Radia 357, Magda Łucjan z TVN, Rafał Wójcik z Gazety Wyborczej, Dawid Styś z Polsat News oraz Kamil Szufladowicz z Grupy Radiowej Agora.
Kolejnym elementem wydarzenia będą warsztaty, których uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności potwierdzone certyfikatem.
Tematy warsztatów to:
„Nie samym Fejsem i TikTokiem żyją social media”, Zbigniew Tworek i Aleksander Ploetzing (SEC Newgate CEE)
„Podstawy planowania strategicznego w PR”, Paweł Soproniuk i Marta Adamska (Neuron PR)
„Komunikacja biznesowa”, Andrzej Szurek, Kamila Petrus, Mateusz Paradowski, Kamil Melcer (Innervalue)
„Kryzys w czasach social mediów, czyli jak dbać o reputację w internecie”, Karolina Sowier, Katarzyna Toczyska-Czech (Alert Media Communications)
„Dos and don’ts w komunikacji i budowaniu profesjonalnego wizerunku w sieci”, Żaneta Przybylska (PSPR)
„PRofesjonalna strategia, czyli jak wykorzystać metodę design thinking w planowaniu komunikacji”, Agnieszka Malesza-Wożniak (Triple PR)
„Kampanie społeczne służb bezpieczeństwa państwa, ochrony porządku publicznego i wojska. W jakim celu oraz w jaki sposób są realizowane?”, Sylwia Kuligowska (SCOPE PR)
Na warsztaty obowiązuje wcześniejsza rejestracja. Wstęp na targi, podczas których wystawcy będą obecni w holu głównym, jest wolny.
Szczegółowe informacje na temat wydarzenia można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym targów.