.

TikTok wprowadza globalnie narzędzia interakcji w reklamach

dodano: 
22.06.2023
komentarzy: 
0

TikTok poinformował, że globalnie wprowadza nowe interaktywne dodatki w reklamach. Narzędzia będą dostępne zarówno w wersji Standard, jak i Premium.

Od teraz marki mogą umieścić na swoich filmach naklejkę licznika czasu dla nadchodzących i bieżących wydarzeń. Dodatkowo, możliwe będzie również dodanie ankiet na wideo oraz naklejek z kodami rabatowymi. Do filmu można dodać również zdjęcie, np. z hasłem reklamowym.

Źródło: tiktok.com

Ponadto, w wersji Premium reklamodawcy otrzymają możliwość wyróżnienia na filmie swojego produktu oraz dodania gestu, który mają wykonać oglądający, aby przenieśli się, np. na stronę intranetową marki.

Źródło: tiktok.com

(bs)

Źródło:

tiktok.com, Interactive Add-Ons: Entertain and engage in the For You Page, 19.06.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin