.

 

TOP narzędzia dla PR-owców. Łukasz Wołek

dodano: 
22.06.2016
komentarzy: 
0

#1 Google Alerts
To proste narzędzie doskonale uzupełnia się z innymi narzędziami do monitoringu mediów. Pozwala przeglądać treści, w których występuje interesująca nas fraza, a przy tym jest bardzo proste i intuicyjne. Można ustawić częstotliwość przychodzących raportów – najwyżej raz dziennie, raz w miesiącu, na bieżąco.
 

#2 Screencast-o-matic
Dzięki temu darmowemu programowi można nagrywać pulpit systemu Windows w czasie rzeczywistym. Narzędzie posiada również funkcję zapisu obrazu z kamery internetowej zamontowanej w komputerze. Nagrany materiał można zapisać w formacie MP4, FLV i AVI, istnieje również opcja publikacji w YouTube lub na stronie producenta programu. Darmowa wersja programu umożliwia nagrywanie do 15 minut. Aby zwiększyć czas trwania filmiku trzeba wykupić wersję Pro. Narzędzie przydaje się wtedy, kiedy np. samodzielnie chcemy nagrać nasze wystąpienie, zachowując przy tym głos i pokazując prezentację na pulpicie.

 

#3 iMovie
Ta aplikacja przyda się każdej osobie, która w intuicyjny sposób chce montować filmy, a przy okazji w jednym miejscu przechowywać zdjęcia i muzykę. Wszystkie działania takie jak cięcie materiału, ustalanie kolejności sekwencji czy nakładanie efektów można wykonać w bardzo łatwy sposób. To program dla amatorów, który doskonale sprawdza się wtedy, kiedy chcesz szybko zmontować filmik i nie potrzebujesz hollywoodzkich efektów. Dzięki gotowym szablonom można stworzyć atrakcyjny i spójny obraz.

 

#4 Bitly
Jeśli jakiś link jest za długi, z pomocą przychodzi bitly.com. W sprawny sposób, za pomocą dosłownie kilku kliknięć pozwala skrócić link, dzięki czemu można go wkleić w post czy tekst i być spokojnym, że nie zajmie zbyt dużo miejsca.

 

 

#6 CMSnewsletter
CMSnewsletter umożliwia wysyłkę dużej ilości informacji w bardzo prosty sposób. Rozesłanie tysięcy wiadomości trwa jedynie kilka minut. Narzędzie pozwala również monitorować efekty wysyłki. Wysyła informacje o najczęściej oglądanych zdjęciach z galerii czy najchętniej czytanych tekstach.

#7 Smallpdf.com
SmallPDF jest szczególnie przydatny w obróbce plikow PDF. Konwertuje pliki PDF do Worda i Excela, zmniejsza również ich objętość, co jest przydane przy korzystaniu z Canvy. W dodatku to w pełni darmowe narzędzie.

 

#8 ezgif.com
Ezgif.com jest narzędziem online, które w prosty sposób pozwala tworzyć animowane gify. W platformie można tworzyć gify, ustalać ich rozmiary, przycinać, optymalizować oraz stosować efekty.

 

 

Podsumowując, jest wiele narzędzi służących optymalizacji produkcji treści internetowych, ale oprócz tych skomplikowanych, istnieją także intuicyjne, które sprawiają, że możemy w szybki sposób wyprodukować atrakcyjne materiały. Warto z nich korzystać na co dzień.

 

Łukasz Wołek jest założycielem agencji interaktywnej Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana. Z branżą internetową związany od ponad 16 lat. Pracował m.in. dla takich marek jak Beskidzkie, Marwit, Gellwe, Góralki, Verbena, Hugo Boss, Ikea. Pomysłodawca cyklu konferencji oraz warsztatów Internet ASAP. Pasjonat mediów społecznościowych, w szczególności serwisu Instagram.

 

Autorka cyklu: Joanna Jałowiec

Od ponad 10 lat w mediach. Specjalizuje się w wywiadach. Zawodowo interesują ją media społecznościowe, CSR, nowe technologie, kryzysy wizerunkowe, tematy społeczne i zmiany w szeroko pojętej branży komunikacyjnej. 

 


TECHNOLOGIE - to nowy dział w PRoto.pl autorstwa Joanny Jałowiec, do którego zapraszać będziemy przedstawicieli środowiska PR i marketingu. Praktycy branży opiszą, w jaki sposób ułatwiają sobie codzienne zawodowe zadania, z jakich narzędzi korzystają, żeby pracowało się im lepiej, szybciej i przyjemniej.

 

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin