.

Totalizator Sportowy ogłasza przetarg na opracowanie strategii PR

dodano: 
24.08.2022
komentarzy: 
0

Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na przeprowadzenie audytu oraz opracowanie strategii public relations dla marki korporacyjnej.

Zadaniem wybranej agencji będzie zdefiniowanie kluczowych przekazów oraz obszarów zaangażowania spółki z uwzględnieniem jej potrzeb wizerunkowych.

Analiza powinna uwzględniać m.in. komunikację na social mediach, marki produktowe LOTTO w kontekście pozycjonowania do marki korporacyjnej, komunikację wewnętrzną do wszystkich pracowników czy employer branding.

Wybrana firma na wykonanie zadania będzie miała do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy miesiące.

Wykonawca powinien wskazać również kierownika projektu, który posiada co najmniej trzyletnie ciągłe doświadczenie zawodowe w branży e-commerce, retail, hazardowej lub farmaceutycznej.

Termin składania ofert na stronie internetowej mija 6 września 2022 roku o godzinie 12:00. Pytania dotyczące przetargu można zadawać do 31 sierpnia 2022 roku. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin