.

 

Trwają zgłoszenia do 13. edycji Power of Content Marketing Awards!

dodano: 
15.07.2021
komentarzy: 
0

Jeszcze do 18 lipca można zgłaszać projekty do konkursu Power of Content Marketing Awards. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w zakresie tworzenia projektów contentmarketingowych przez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska, a PRoto.pl jest patronem medialnym Power of Content Marketing Awards! 

W konkursie oceniane są narzędzia contentmarketingowe, strategie oraz działania multikanałowe realizowane zarówno w formie print, jak i digital. Zgłaszać można projekty zrealizowane od 10 maja 2020 do 10 maja 2021 roku.

W tym roku odbywa się 13. edycja konkursu, a projekty można zgłaszać aż w 55 kategoriach, w tym w kategorii specjalnej – hub contentowy – oraz sześciu nowych: komunikacja video dla pracowników, podcast/audiobook dla klientów, książka jako narzędzie marketingowe, projekt komunikacji wewnętrznej, projekt CSR oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników.

„Nowe kategorie to wyjście naprzeciw potrzebom konkursowym reprezentantom różnych stron rynku. Od klientów, przez wydawców, po agencje. Wierzymy, że nowe możliwości zgłoszeń poszerzą grono chętnych i urozmaicą nagradzane prace” – mówi Agnieszka Gajzler, prezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

Termin zgłoszeń konkursowych został wydłużony do 18 lipca do 23:59!

Laureaci zostaną ogłoszeni 15 października podczas gali online.

Szczegółowe informacje i regulamin można znaleźć na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin