.

Ostatni moment na zgłoszenia do badania Diversity IN Check Creative

dodano: 
16.08.2023
komentarzy: 
0

Zbliża się koniec przyjmowania zgłoszeń do badania Diversity IN Check Creative. Udział w projekcie można wziąć tylko do 21 sierpnia 2023 roku. 

Diversity IN Check Creative to narzędzie, które umożliwia zbadanie poziomu dojrzałości firm z sektora kreatywnego. Poza tworzeniem miejsc pracy, opracowują one również narracje o świecie docierające do setek tysięcy odbiorców. To one w dużej mierze kształtują publiczną rozmowę o DEI – wspierają różnorodność lub umacniają stereotypy. 

Celem projektu jest m.in. przyjęcie przez organizacje kreujące marki i ich narrację większej odpowiedzialności za kszałtowanie światopoglądów oraz wzmacnianie przekazów wspierających różnorodność w przestrzeni publicznej. 

Forum Odpowiedzialnego Biznesu informuje, że pilotaż badania pozwoli wypracować narzędzie, które pomoże przy weryfikacji działań firm z branży kreatywnej z zakresu DEI w kontekście miejsca pracy oraz tworzonych usług i produktów. Wnioski z przeprowadzonego pilotażu zostaną wykorzystane do wypracowania rekomendacji dla branży kreatywnej i marek w obrębie tworzenia narracji oraz kreowania treści w mediach i przestrzeni publicznej.

20 pierwszych organizacji, które ukończą realizację badania, otrzymają bezpłatnie indywiudalny raport podsumowujący uzyskane wyniki. 

Zgłoszenia można dokonać na stronie.

Zainteresowane organizacje mogą wziąć udział w badaniu do 21 sierpnia 2023 roku. 

Więcej informacji na temat badania oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne tutaj.

PRoto.pl jest patronem medialnym badania.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin