.

 

TUBA 2006 zakończona

dodano: 
07.06.2006
komentarzy: 
0

Zakończyło się II Ogólnopolskie Forum Redaktorów Biuletynów Firmowych TUBA 2006. Na dwudniowe warsztaty (29-30 maja) do podwarszawskiego Mszczonowa zaproszeni zostali redaktorzy biuletynów firmowych, specjaliści ds. marketingu, public relations i komunikacji wewnętrznej, a także wszystkie osoby zainteresowane tematyką przygotowywania firmowych wydawnictw informacyjnych.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji TUBY była sztuka przeprowadzania i redagowania wywiadów. Jej tajniki uczestnicy poznawali pod okiem gościa specjalnego - Mariusza Szczygła. Wykłady wygłosili także Teresa Kruszona, odpowiedzialna za język Gazety Wyborczej, Robert Wawrzeń, który specjalizuje się w zagadnieniach związanych z poligrafią i prawem autorskim oraz Mirosław Zagórski, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej. Dużo zajęć praktycznych i ćwiczeń poprawiło umiejętności uczestników w zakresie przygotowywania materiałów ilustracyjnych, DTP, poligrafii oraz pracy z tekstem i językiem polskim. Uczestnicy wspólnymi siłami przygotowali TUBEK, czyli Biuletyn Marzeń.
Na kolegium redakcyjnym została ustalona tematyka każdej strony gazetki, każdy z uczestników przygotował po jednej stronie.
Patronami medialnymi TUBY 2006 byli: wortal PRoto i miesięcznik Marketing w Praktyce. Partnerem spotkania była firma Xteam. SARTO PR planuje zorganizować na wiosnę kolejną edycję TUBY. Więcej informacji na stronie internetowej.






komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin