Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience. tegoroczna konferencja, która odbędzie się w dniach 12 i 13 października we wrocławiu, w całości będzie poświęcona tematowi customer experience. uczestnicy piątej edycji marketing progress dowiedzą się, jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. będzie także mowa o sposobach budowania trwałych relacji z klientem. podczas konferencji zostaną też zaprezentowane wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w polsce, zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji. w ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty (równolegle do prelekcji) z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service. konferencja odbędzie się w sali kina nowe horyzonty we wrocławiu. prelegentami tegorocznej edycji będą m.in. jacek kotarbiński, julia izmałkowa, marek gonsior (agata), sebastian umiński (3m) czy karolina karolczak (sodexo). opłata konferencyjna wynosi:. 499 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 sierpnia. 699 złotych netto przy zapisie i płatności do 30 września. 899 złotych netto przy zapisie i płatności do 11 października. więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia. proto.pl jest patronem medialnym konferencji.
Tegoroczna konferencja, która odbędzie się w dniach 12 i 13 października we Wrocławiu, w całości będzie poświęcona tematowi customer experience.
Uczestnicy piątej edycji Marketing Progress dowiedzą się, jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Będzie także mowa o sposobach budowania trwałych relacji z klientem.
Podczas konferencji zostaną też zaprezentowane wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce, zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.
W ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty (równolegle do prelekcji) z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.
Konferencja odbędzie się w sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Prelegentami tegorocznej edycji będą m.in. Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) czy Karolina Karolczak (Sodexo).
Opłata konferencyjna wynosi:
499 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 sierpnia
699 złotych netto przy zapisie i płatności do 30 września
899 złotych netto przy zapisie i płatności do 11 października
Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.