W perspektywie finansowej Unii Europejskiej na lata 2014-2020 prawdopodobnie nie będzie środków przeznaczonych dla samorządów. Czy mimo wszystko będzie szansa na promowanie regionów przy wykorzystaniu środków unijnych? Odpowiedź na to pytanie poznają uczestnicy konferencji „Inteligentny Marketing Miejsc – jak ugryźć 300 mld złotych?”, która odbędzie się 9 maja br. w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Gościem spotkania będzie Juan Carlos Belloso Gil, ekspert Instytutu Best Place, założyciel hiszpańskiej agencji Future Places, wraz z którą realizował projekty marketingu miejsc m.in. dla Barcelony. Podczas konferencji wygłosi wykład pt. “Inteligentne projekty promocyjne miast i regionów – dobre praktyki z UE. Wnioski dla Polski.“ Poruszy on kwestie dotyczące możliwości programowania przedsięwzięć promocyjnych samorządów wpisujących się w założenia nowej perspektywy finansowej UE, tworzenia płaszczyzny dialogu miedzy samorządami aktywnymi w dziedzinie marketingu terytorialnego, a podmiotami partycypującymi w opracowaniu programów dla kolejnego budżetu UE. Zaprezentuje także najlepsze praktyki dotyczące promocji samorządów.
Pełny program konferencji oraz sylwetki prelegentów znajdują się na stronie internetowej konferencji: 300mld.bestplaceinstytut.org
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.


