Wybierz dowolny tekst i kliknij ikonę, aby posłuchać!
niedziela, 27 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościWizerunek Wrocławia

Wizerunek Wrocławia

27 lutego odbędzie się debata nt. wizerunku Wrocławia. Jej organizatorem jest dolnośląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Uczestnicy spotkania mają dyskutować m.in. o tym, jakie działania należy podjąć, by wzmocnić i podtrzymać istniejący wizerunek regionu oraz o możliwości współpracy specjalistów ds. PR-u z miastem.
Dyskusja animowana będzie przez panelistów: Rafała Czechowskiego, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Joannę Delbar, wiceprezesa PSPR-u, Pawła Romaszkana, dyrektora Biura Promocji Miasta UM Wrocławia, dr. Andrzeja Ostrowskiego, filozofa, specjalisty ds. komunikacji i PR-u Uniwersytetu Wrocławskiego, oraz Anny Koryciak z a2 Public Relations. Debata będzie obracać się wokół zagadnień:
• dotychczasowej promocji miasta,
• planów promocyjnych miasta,
• analizy za i przeciw dotychczasowych działań z punktu widzenia public relations,
• roli public relations w kreowaniu wizerunku miasta,
• możliwości współpracy specjalistów do spraw PR z miastem,
• współpracy obustronnej na linii miasto – obywatele,
• jednolitej strategii komunikacyjnej dla miasta.
Udział w dyskusji będą mogli zabrać także zebrani na sali goście oraz dziennikarze. Początek debaty o godzinie 18 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu, w sali wielkiej zachodniej. Wstęp wolny. Więcej informacji na temat spotkania udziela Szymon Sikorski. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Wybierz i posłuchaj