Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Wizerunkowe know-how dla samorządów. Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej już niebawem! xv konferencja pr w samorządzie i administracji państwowej, która odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w katowicach, to wydarzenie w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. najbliższa edycja dotyczyć będzie nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży. pr w samorządzie to konferencja, która skupia się na public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. jej główną siłą jest to, że daje uczestnikom receptę, jak przekuć zdobytą wiedzę w wizerunkowy sukces. dbają o to praktycy, którzy na co dzień kreują wizerunki polskich miast i gmin, a podczas prelekcji dzielą się tajnikami swojego warsztatu. gościem specjalnym tegorocznej edycji będzie jacek żakowski, jeden z najbardziej znanych w polsce dziennikarzy, wielokrotnie nagradzany przez instytucje polskie i zagraniczne. prowadził programy telewizyjne i radiowe m.in. dla tvp, tv4, rmf fm, radia zet i tok fm. wśród prelegentów znajdzie się także wielu prekursorów nowych trendów i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, m.in.:. – monika czaplicka – właścicielka agencji social media wobuzz, specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji. – kamil bolek – dyrektor marketingu w lifetubie, jednej z największych agencji w kraju zajmującej się współpracą z influencerami, zrzeszającej kilkaset najlepszych kanałów na polskim youtubie. – jakub mrugalski – niebezpiecznik.pl, jeden z najbardziej rozpoznawalnych specjalistów ds. bezpieczeństwa it, znany z umiejętności przekładania najtrudniejszych zagadnień technicznych na język zwykłego „kowalskiego”. – grzegorz kiszluk – redaktor naczelny brief.pl, twórca platformy brief for poland służącej wymianie doświadczeń między regionami, pionier reklamy w polsce. do kogo skierowany jest pr w samorządzie? do każdego, kto chce wypromować swoje miasto, gminę w mediach społecznościowych, zdobyć przychylność mieszkańców regionu czy przeprowadzić akcję społeczną, która odbije się szerokim echem w całym kraju. jeśli ktoś odpowiada za wizerunek spółki miejskiej lub jst i zastanawia się, jak wykorzystać nowe media i wpływ influencerów, żeby dotrzeć do ludzi w różnym wieku, to podczas konferencji uzyska odpowiedź na to pytanie. bezcenna może się okazać umiejętność właściwego postępowania w sytuacji kryzysu wizerunkowego. eksperci z tego zakresu wyjaśnią nie tylko, jak go zażegnać, ale również jak się przed nim uchronić. konferencja pr w samorządzie i administracji państwowej jest dla każdego, komu zależy na podniesieniu swoich kompetencji w zakresie public relations. konferencja potrwa od poniedziałku 30 września do środy 2 października i odbędzie się w katowicach. szczegółowy program znajduje się na stronie. organizatorem xv konferencji pr w samorządzie i administracji państwowej jest grupa prc holding. proto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb).
XV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej, która odbędzie się w dniach 30 września – 2 października w Katowicach, to wydarzenie w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu.
Najbliższa edycja dotyczyć będzie nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. Nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży.
PR w Samorządzie to konferencja, która skupia się na public relations w jednostkach samorządu terytorialnego. Jej główną siłą jest to, że daje uczestnikom receptę, jak przekuć zdobytą wiedzę w wizerunkowy sukces. Dbają o to praktycy, którzy na co dzień kreują wizerunki polskich miast i gmin, a podczas prelekcji dzielą się tajnikami swojego warsztatu.
Gościem specjalnym tegorocznej edycji będzie Jacek Żakowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce dziennikarzy, wielokrotnie nagradzany przez instytucje polskie i zagraniczne. Prowadził programy telewizyjne i radiowe m.in. dla TVP, TV4, RMF FM, Radia Zet i TOK FM. Wśród prelegentów znajdzie się także wielu prekursorów nowych trendów i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, m.in.:
– Monika Czaplicka – właścicielka agencji social media Wobuzz, specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
– Kamil Bolek – dyrektor marketingu w LifeTubie, jednej z największych agencji w kraju zajmującej się współpracą z influencerami, zrzeszającej kilkaset najlepszych kanałów na polskim YouTubie.
– Jakub Mrugalski – Niebezpiecznik.pl, jeden z najbardziej rozpoznawalnych specjalistów ds. bezpieczeństwa IT, znany z umiejętności przekładania najtrudniejszych zagadnień technicznych na język zwykłego „Kowalskiego”.
– Grzegorz Kiszluk – redaktor naczelny Brief.pl, twórca platformy Brief for Poland służącej wymianie doświadczeń między regionami, pionier reklamy w Polsce.
Do kogo skierowany jest PR w Samorządzie?
Do każdego, kto chce wypromować swoje miasto, gminę w mediach społecznościowych, zdobyć przychylność mieszkańców regionu czy przeprowadzić akcję społeczną, która odbije się szerokim echem w całym kraju. Jeśli ktoś odpowiada za wizerunek spółki miejskiej lub JST i zastanawia się, jak wykorzystać nowe media i wpływ influencerów, żeby dotrzeć do ludzi w różnym wieku, to podczas konferencji uzyska odpowiedź na to pytanie. Bezcenna może się okazać umiejętność właściwego postępowania w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Eksperci z tego zakresu wyjaśnią nie tylko, jak go zażegnać, ale również jak się przed nim uchronić. Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej jest dla każdego, komu zależy na podniesieniu swoich kompetencji w zakresie public relations.
Konferencja potrwa od poniedziałku 30 września do środy 2 października i odbędzie się w Katowicach. Szczegółowy program znajduje się na stronie.
Organizatorem XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej jest Grupa PRC Holding.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (mb)