.

Wybrano laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019

dodano: 
13.12.2019
komentarzy: 
0

Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santanderze, został nagrodzony Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019, którego organizatorem jest Mediarun.com.

Gala finałowa dziewiątej edycji konkursu odbyła się 28 listopada i była finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. Poza nagrodą główną statuetki i dyplomy wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych oraz 2 zespołowych.

Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku składa się z laureatów poprzednich edycji konkursu, ekspertów branżowych oraz przedstawicieli partnerów wydarzenia i ocenia zarówno dyrektorów działu marketingu i sprzedaży, jak również Brand i Product Managerów, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych. Od sześciu lat w konkursie nagradzane są najlepsze zespoły marketingu w dwóch kategoriach: mały i duży budżet. W tegorocznej edycji Kapituła Konkursu oceniała działania i efekty kampanii marketingowych za okres 2018/2019.

Poniżej lista laureatów tegorocznej edycji.

Wyróżnienia zdobyły:

Ewelina Rozpara, Marketing & Communication Manager, Vive Textile Recycling

Natalia Bartkiewicz, Marketing & PR Manager, Telentuno

Malina Wieczorek, Founder, Fundacja SM – Walcz o siebie

Anna Telakowiec, dyrektor marketingu, Bonduelle

Iwona Ryniewicz, Communication & Marketing Strategy Director, mBank

 

Nagrodę Dyrektora Marketingu 2019 w kategoriach specjalnych otrzymali:

Brand/Product/Category Lider: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, Carlsberg

Long Time Marketing Excellence: Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu, mBank

Dyrektor Marketingu i Sprzedaży: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, OSM Piątnica

Launch/rebranding roku: Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu, Santander

Master of International Marketing: Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager (Eastern Europe), Resideo

Master of Digital Marketing: Jakub Barza, dyrektor marketingu, Storytel

Master of Communication & PR: Ewa Jarzemska, Head of CEE Communication & PR, Dell Technologies

Thinking Outside the Box: Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW 

Wyjątkowa efektywność społeczna/CSR: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, BNP Paribas

Master of Events/Customer Engagment: Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW

 

W kategoriach branżowych nagrody Dyrektora Marketingu 2019 otrzymali:

Dom/Wnętrze/Budownictwo: Artur Pęksyk, dyrektor marketingu i sprzedaży, Porta

Farmacja/Zdrowie: Greta Malska, kierownik działu marketingu, Herbapol

Finanse/Ubezpieczenia: ex aequo Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor marketingu, Santander, oraz Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu, BNP Paribas

Uroda/Kosmetyki/Higiena: Sylwia Rosik, dyrektor marketingu, L’Oreal

Kultura/Media/Rozrywka: ex aequo Olga Korolec, dyrektor marketingu, RASP/ONET, oraz Jacek Balicki, wiceprezes, Canal+

Produkty Luksusowe/Lifestyle Moda: Magdalena Redestowicz, dyrektor Marketingu, Citroen

Motoryzacja/Mobility: Maciej Sip, dyrektor marketingu, BMW

Napoje/Alkohol: Maciej Banaszkiewicz, Marketing Manager, Carlsberg

Produkty Żywnościowe: Sylwia Kocoń, dyrektor marketingu, OSM Piątnica

Retail/Handel/Usługi: Krzysztof Szultk, dyrektor marketingu, Polomarket

Sport/Hobby/Turystyka/Horeca: ex aequo Dorota Bratowska-Świacka, dyrektor marketingu, LOT, oraz Jakub Świsłowski, dyrektor Marketingu, BETFAN

Technologia/Telco/IT: Marcin Morawski, Country Marketing Manager, Dell Technologies

RTV/AGD: Kamila Floryszak, Head of Marketing, Samsung

B2B / Usługi profesjonalne: Piotr Strzałkowski, Digital Leader, Unilever Food Solution
 

W kategoriach zespołowych nagrodzono:

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny do 10 MLN: Zespół Storytel

Lider zespołu: Jakub Barzak, dyrektor marketingu.

Zespół: Klaudia Chruściel, Project Manager, Justyna Zarejko, CRM Manager, Karolina Kawska, PR Manager, Maciej Sokolowski, Audiobook Producer, Maciej Zwierzchowski, Project Manager, Marcin Kardach, Sound Designer.

Najlepszy zespół marketingu – Budżet roczny ponad 10 MLN: Zespół BNP Paribas

Lider zespołu: Dariusz Maciołek, dyrektor marketingu

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin