sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościWybrano nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021!

Wybrano nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2021!

111 projektów powalczy o nagrody w XIX edycji Złotych Spinaczy. Spośród 397 zgłoszeń jurorzy wybrali najlepsze kampanie. Najwięcej nominacji trafiło do agencji 24/7Communication (8), Grupa Komunikacja Plus (7) oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (7).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze. W kategoriach specjalnych wręczone zostaną wyłącznie złote nagrody. Ponadto, w każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Przyznany zostanie również Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie” – podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody.

Laureaci tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia 2021 roku.

Poniżej znajduje się pełna lista nominowanych projektów:

Kategorie główne:

PR korporacyjny

„W pogoni za ciszą” – Icon Strategies

„60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!” – IKEA Retail w Polsce, Garden of Words, Lucky You, Seven Dogs, VMLY&R, Wavemaker

„Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

„Pomimo pandemii, biura nadal w grze” – Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

 

PR produktu

„Kolekcja mody inspirowana serialem TV – answear.LAB KRÓL” – CANAL+ Polska, Answear.com

„Moc wiesiołka” – Labcon, Adamed

„T-Mobile – Connected Underwear” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Issue management i komunikacja kryzysowa

„Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl” – Linkleaders, Pracuj.pl

“Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat” – Polpharma

„Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów” – Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

 

Advocacy i Public Affairs

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” – Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

„Dlaczego z Szadółek nie pachnie? Wprost o uciążliwościach” – Zakład Utylizacyjny w Gdańsku, Inntu

„Leczenie przez żywienie – program certyfikacji szpitali” – Procontent Communication, Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

„Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy” – Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

 

Kampania społeczna

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

Kampania „TAK! dla edukacji klimatycznej” – Havas PR Warsaw, IKEA Retail Polska, VMLY&R Poland, Wavemaker, Młodzieżowy Strajk Klimatyczny, Polski Klub Ekologiczny Okręg Mazowiecki, UN Global Compact Network Poland, WWF Polska, Onet.pl

„Jestem kobietą, kieruję” – Fundacja Truckers Life

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

 

PR pro bono

„Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy!” – Inntu

„#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz – reaguj!” – Hill+Knowlton Strategies Poland

„Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier” – Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

 

Covid-19 PR response

„Bajki z nowym morałem” – 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD

„Pomimo pandemii, biura nadal w grze” – Grupa Komunikacja Plus, Spółka biurowa Skanska, White Bits

„Cyfrowe Rewolucje” – mBank, Solski Communications, Cube Group

 

Employee experience i komunikacja wewnętrzna

„People Awards 2020. Home Edition” – Live Age, Ringier Axel Springer Polska

„Podwijamy rękaw w BSH” – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB

„Magenta Dream Makers – łączymy siły, by nieść pomoc” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Event komercyjny

„OLX Praca Know How 2021” – OLX, Live Age

„Otwarcie Polskiej Gastronomii” – Globalworth

„T-Mobile Studio podczas finału plebiscytu Telekamery 2020” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Event społeczny

„27. Pol’and’Rock Festival” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

„Wirtualny 13 Onkobieg” – Stowarzyszenie Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma

„Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK” – Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

 

Launch produktu, usługi lub firmy

„KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR” – CANAL+ Polska

„Don’t Make Ads. Make TikToks” – Grayling Poland, TikTok

“Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons od EA” – Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

 

Sustainability i CSR Communications

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

„SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory” – Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

„Fundusz Żubra powiększa Biebrzański Park Narodowy” – Huta 19 im. Joachima Fersengelda, Żubr

 

PR miejsca, miasta lub regionu

„A Ty? Co widzisz w Krakowie?” – 38 Content Communication, Miasto Kraków

„E.Wedel otwiera Fabrykę Czekolady online” – Walk PR, E.Wedel, Golden Submarine

„Charlotte – stół, chleb i wino. Kultowe bistro ma 10 lat!” – Big Picture, Charlotte

 

Social media

„Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z” – Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

„To nie ja” – Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie!, Lettly

„#ZakładamyMaski” – 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD

„Hejter za dychę” – Labcon, Browar Tenczynek

 

Business-to-Business PR

„Dont Make Ads. Make TikToks” – Grayling Poland, TikTok

„GfK, czyli jak łączyć badania i sprzedaż w czasie pandemii” – Grupa Komunikacja Plus, Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia

„Social Selling Experts – handlowiec staje się influencerem” – Monday – agencja komunikacji, Dell Technologies

 

PR finansowy i relacje inwestorskie

„4 mln zł w 38 minut! Rola IR i PR w rekordzie polskiego ECF” – Crowdway, Kombinat Konopny, Hello PR

„INPOST NA EURONEX AMSTERDAM – największe IPO spółki z Polski” InPost, Genesis PR

„Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s” – Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

 

Media relations

„Pomóżmy dzieciom oddychać lepiej” – MSL, GlaxoSmithKline

„50 lat katowickiego Spodka” – Imago Public Relations

„Otwartość i szybkość w kryzysie. Raporty COVID-19 Pracuj.pl” – Linkleaders, Pracuj.pl

 

Employer Branding

„O pracy mówimy wprost – employer branding w ubezpieczeniach” – Nationale-Nederlanden, MJCC

„Projekt Lędziny – FM Logistic wchodzi na Śląsk” – MJCC, FM Logistic

„ERBUD – rekrutacja wśród graczy i fanów esportu” – Gameset, ERBUD

 

Content marketing – branded content

„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii” – Walk PR, E.Wedel

„OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„Bajki z nowym morałem” – 24/7Communication, McDonald’s Polska, OMD

„Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio” – Grayling Poland, Goethe-Institut

 

Custom Publishing

„Jesteśmy blisko” – raport wpływu McDonald’s na gospodarkę – 24/7Communication, McDonalds Polska

„Łączy nas Biedronka – historia największej sieci handlowej” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

„GAZETA KRÓLEWSKA – kronika uniwersum KRÓLA” – CANAL+ Polska

 

Kategorie sektorowe:

Technologia, IT, telekomunikacja

„Work In Progress. Pierwszy polski podcast o pracy dla Gen Z” – Linkleaders, Pracuj.pl, newonce.radio

„Włącz ochronę oczu”. Kampania edukacyjna Huawei i PTOO – Cohn & Wolfe, Huawei CBG Polska

„Szukamy cool nerda – premiera gry Star Wars: Squadrons od EA” – Monday – agencja komunikacji, Electronic Arts Polska

„T-Mobile – Connected Underwear” – 24/7Communication, T-Mobile Polska

 

Finanse

„CyberPrzysłowia” – Santander Bank Polska, Follow Agency

„eSkarbonka – nowy sposób wspierania WOŚP” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon

„SUPERBOHATERKI czyli rodzinne wybory” – Bank BNP Paribas, Fundacja „Kosmos dla Dziewczynek”

 

Uroda, higiena i wellness

„#WłączLeczenie – jak zatrzymać pandemię chorób skóry” – Hill+Knowlton Strategies Poland, Galderma

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

„Czysta Ziemia oraz Uczniowskie Ekonawyki” – MSL, Procter & Gamble

 

Moda i styl życia

„Better Places 2030 – Wroclavia dla miasta i mieszkańców” – Grupa Komunikacja Plus, Wroclavia

„Kolekcja mody inspirowana serialem TV – answear.LAB KRÓL” – CANAL+ Polska, Answear.com

„Lighthouse dla ZPPHiU #RatujmyPolskieMiejscaPracy” – Lighthouse, Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług

 

Sektor spożywczy

„E.Wedel kiedyś i dzisiaj – 5 niezwykłych historii” – Walk PR, E.Wedel

„Słodka kampania crowdfundingowa Las Vegan’s” – Good One PR, Manufaktura Czekolady Chocolate Story

„Biedronka – sami swoi. Wzmacniamy patriotyzm gospodarczy” – Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Kultura i media

„Zabytki to Twoje dziedzictwo! Nie pozwól niszczyć. Reaguj!” – 38 Content Communication, Narodowy Instytut Dziedzictwa

„27. Pol’and’Rock Festival” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Złoty Melon, Boscata, Allegro, Mastercard, Play

„KRÓL i jego uniwersum w komunikacji PR” – CANAL+ Polska

 

Medycyna i zdrowie

„HAE, czyli historia 13 letniej odysei diagnostycznej” – First aid communication

„Leczenie przez żywienie – program certyfikacji szpitali” – Procontent Communication, „Polskie Towarzystwo Żywienia Pozajelitowego, Dojelitowego i Metabolizmu (POLSPEN)

Ekowizyta – zadbajmy o dobry klimat” – Polpharma

 

Sport, turystyka i rekreacja

Rugby Club Lechia Gdańsk: Obudź Gdańskie Lwy! / Inntu

Największy charytatywny bieg w Polsce bez granic i barier / Grupa Komunikacja Plus, Fundacja Poland Business Run

Kampania MultiSport „Gotuj się do sportu!” / Benefit Systems, Brand Kolektyw, NAV Agency

 

Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

„ERBUD – rekrutacja wśród graczy i fanów esportu” – Gameset, ERBUD

„Otwarcie Polskiej Gastronomii” – Globalworth

„Rola dewelopera w kreowaniu nowoczesnego Wrocławia” – Grupa Komunikacja Plus, Dom Development Wrocław

 

Przemysł i infrastruktura

„Ochrona reputacji PGE w polsko-czeskim sporze o Turów” – Publicis Consultants, PGE Polska Grupa Energetyczna

 

Motoryzacja i transport

„OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„TIER – brawurowy debiut neutralnych klimatycznie e-hulajnóg” – Havas PR Warsaw, Tier Mobility

Kampania edukacyjna „Tablet jak cegła” – Cohn & Wolfe, Volvo Car Poland

 

NGO i sektor publiczny

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

„Przystań w sieci” – Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook, NASK PIB, UNICEF Polska

„#zglos.to! Lekcje z mowy nienawiści? Widzisz – reaguj!” – Hill+Knowlton Strategies Poland

 

Kategorie specjalne:

Kreatywność

„OTOMOTO – redukcja negatywnego sentymentu w SOME” – MADOGZ, OTOMOTO

„Premiera Microsoft Flight Simulator na Xbox Series X|S” – d*fusion communication, Microsoft

„Newonce po niemiecku, czyli korepetycje w neueinmal.radio” – Grayling Poland, Goethe-Institut

 

Efektywność

„Stop kobietobójstwu!” – Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do orzechów

„eSkarbonka – nowy sposób wspierania WOŚP” – Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Mastercard, Boscata, Złoty Melon

„Podwijamy rękaw w BSH” – BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Pracownia EB

„50 lat katowickiego Spodka” – Imago Public Relations

„Czysta Polska #odTATRpoBAŁTYK” – Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Biedronka, Garnier, Jan Niezbędny, GetHero

 

Research&Insight

„Mapa ryzyka Polaków” – Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), hi Agencja, OneMulti

„Bariery do kariery” – Clue PR

„Pralnia Społecznie Odpowiedzialna Persil” – Big Picture, Persil, Towarzystwo im. Św. Brata Alberta, Koło Gdańsk

 

Więcej informacji znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj