niedziela, 9 listopada, 2025

Wydarzenia

Ruszyła II edycja konkursu Grand ESG

Inicjatywa jest skierowana do podmiotów, które w swoich działaniach troszczą się o zrównoważony rozwój...

Wybrano 50 najbardziej innowacyjnych projektów w Polsce. Nominacje w Innovation 2025

40-osobowe jury oceniło w tym roku 150 zgłoszeń, zwracając szczególną uwagę na oryginalność, potencjał zmiany, progresywność oraz wpływ i korzyść...

96 projektów powalczy o nagrody w PRCH Retail Awards 2025

Prace oceniało 25 ekspertów...

Jak nadążyć za zmianami w świecie PR i komunikacji? Kongres PRewolucja już 1 grudnia

Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak łączyć działania komunikacyjne z celami biznesowymi...

PR Wings 2025 ogłasza finalistów konkursu

W pierwszym etapie głosowania przyznano 75 nominacji dla 57 inicjatyw w kategoriach głównych i sektorowych...

Webinar IMM „7 najważniejszych obszarów w ocenie medialności marki lub projektu” już 30 października

Wydarzenie przeznaczone jest dla osób pracujących w działach PR, marketingu i komunikacji...

Ogłoszono nominowanych w Złotych Spinaczach 2025

Największe szanse na nagrody mają K+ Group i 24/7Communication...

Jak zbudować zaufanie w kryzysie – tematem drugiego panelu na Kongresie Wiedzy PRoto 2025

Już 8 października dyskusja o ochronie marki w dobie dezinformacji...

Marka jako siła napędowa sprzedaży – ten panel otworzy Kongres Wiedzy PRoto 2025

Konferencja odbędzie się już 8 października w Warszawie oraz online. Debatę poprowadzi Olaf Krynicki...

Organizacje branżowe wspierają Kongres Wiedzy PRoto!

Wydarzenie „Silna marka w świecie cyfrowym – ewolucja i trendy” odbędzie się już 8 października 2025 roku w Warszawie oraz online...

Znamy pierwszych prelegentów Imagination Day 2025

Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR...

Digital OOH na IAB HowTo 29 października w Warszawie

Wystąpienia podzielono na cztery grupy tematyczne...

Wydawnictwo PWN partnerem Kongresu Wiedzy PRoto

Wydawnictwo przygotowało dla uczestników konferencji specjalną paczkę książek o tematyce marketingowej i sprzedażowej...

„Co dalej z marką?”. Maja Musznicka-Janiec o trendach na Kongresie Wiedzy PRoto

W swojej prezentacji pokaże, jak świadomie wykorzystywać trendy jako kompas w budowaniu marki niezależnie od wielkości czy budżetu firmy...

„O drogowcach, którzy zaskoczyli zimę” – praktyczny podręcznik PR-u od Pawła Kwiatkowskiego już dostępny

Autor, wykorzystując metaforę drogi, prowadzi czytelnika przez skuteczny proces komunikacji...

CONREGO partnerem Kongresu Wiedzy PRoto!

To narzędzie usprawnia kluczowe procesy organizacyjne – od zapisów i sprzedaży biletów, przez komunikację z uczestnikami, aż po obsługę recepcyjną i raportowanie...