Wysokie nagrody i nowe kategorie w Konkursie Kampania Społeczna Roku 2010

dodano: 
22.03.2011
komentarzy: 
0

W trzeciej edycji konkursu Kampania Społeczna Roku, jednego z ważniejszych europejskich rankingów w tej dziedzinie, przyznawane są nagrody i wyróżnienia za najbardziej skuteczne i interesujące kampanie zrealizowane w Polsce w roku 2010. Zrealizowano ich ponad sto, dotyczyły między innymi takich problemów społecznych, jak bezpieczeństwo na drodze, ekologia, równouprawnienie i tolerancja.

 

W tym roku najlepsza kampania społeczna w kategorii  Inicjatywy Obywatelskie otrzyma nagrodę w wysokości 10 000 zł. Przewidziana jest również nagroda dla najlepszej kampanii lokalnej o wartości 5000 zł. Nagrody trafią do inicjatorów kampanii.

Organizatorzy przypominają, że dodano 3 nowe kategorie, w których można zgłaszać kampanie:

  • Kampania Społeczna Roku w kat. Inicjatywy lokalne
  • Kampania Społeczna Roku w kat. Inicjatywy 1%
  • Kampania Społeczna Roku w kat. Marketing zaangażowany społecznie (CRM)

 

Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.konkurs.kampaniespoleczne.pl. Termin zgłaszania kampanii upływa 30 marca 2011 r.

Organizatorzy: Fundacja Komunikacji Społecznej, portal www.kampaniespoleczne.pl. Partnerzy strategiczni: PGNIG i portal rekrutacyjny Pracuj.pl. Patron Honorowy: MPIPS. Partner strategiczny konkursu YTC: Timberland. Partnerzy: SAR, Polska Zielona Sieć, CCIFP, RN Film Production, Centrum Łowicka. Patroni medialni: Gazeta.pl, Bankier.pl, Roxy FM, CR Navigator, THINKTANK, Brief, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Aktivist, marketingowiec.pl, PRoto.pl, students.pl, ngo.pl, CSRinfo.org, designteka.pl.

Więcej informacji

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin