.

YouTube testuje nowe narzędzia dla twórców

dodano: 
30.06.2022
komentarzy: 
0

Użytkownicy YouTube’a, korzystający z Androida, będą mieli niedługo możliwość publikowania postów, które znikną po 24 albo 72 godzinach, w zależności od wybranej nich opcji – informuje YouTube na kanale Creator Insider.

Pod postem będzie widniała informacja, ile godzin zostało do jego zniknięcia z platformy. Źródło przekonuje, że da to twórcom możliwość opublikowania np. wiadomości o sprzedaży produktu o małym nakładzie, w związku z czym tylko najaktywniejsi obserwatorzy będą mogli go kupić, zanim post zniknie.

YouTube rozszerza również dostęp do opcji Membership Gifting, która umożliwia członkom kanału zakup prezentów, które są później przekazywane innym widzom, którzy nie są subskrybentami kanału. Jest to środek wsparcia dla twórców, a nie rodzaj „prezentu dla znajomych” i zapewnia nie tylko dochód użytkownikom, ale także pomaga im zwiększyć liczbę obserwatorów ich kanału.

„Do tej pory ta forma wysyłania prezentów była w fazie testów i byładostępna dla niewielkiej liczby użytkowników. Ale wraz z rozszerzeniem funkcji powiększy się grupa osób posiadających funkcję Memberships Gifting" – czytamy. 

Aby mieć tę możliwość, kanały muszą mieć włączone członkostwo na poziomie 4,99 dol. Widzowie muszą również zdecydować się na otrzymywanie prezentów podczas transmisji, co mogą zrobić, stukając w monit Allow Gifts w czacie. 

Ponadto, YouTube usprawnił wstawianie zdjęć do wpisu w Społeczności i, jak widać na dołączonym zrzucie ekranu, przyspieszył ten proces. (zd)

Źródło: youtube.com/Creator Insider

Źródło:

youtube.com, Expiring Posts Experiment, Gifting Memberships Expansion, Posts Images Update, and More!/socialmediatoday.com, YouTube Tests Disappearing Community Posts, Expands Access to Membership Gifting, 30.06.2022
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin