Zaangażowany pracownik ważniejszy niż koniunktura

dodano: 
26.11.2014
komentarzy: 
0

Już jutro odbędzie się II edycja Employer of the Future Forum 2014 – wydarzenia skierowanego do wszystkich odpowiedzialnych za komunikację w firmie począwszy od kadry zarządzającej, ekspertów odpowiadających za komunikację i PR, a na  sprzedaży i  dziale HR kończąc.

„Spotkanie jest dla wszystkich tych, którzy chcą wymienić się swoimi doświadczeniami, myślami i opinią, ale przede dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w zakresie efektywnego zarządzania zespołem. To początek dłużej inicjatywy skierowanej zarówno do pracodawców jak i pracowników oraz kandydatów” mówi Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IABC/Poland Międzynarodowego Stowarzyszenia Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska.

W tym roku zaproszeni eksperci i praktycy omówią najistotniejsze zagadnienia związane z wydajnością i rozwojem firmy dzięki pracownikom i marce. „Wszyscy są ambasadorami i sprzedawcami produktów oraz usług organizacji, w której pracują, a ich postawa, efektywność, a w końcu wydajność zależy od kadry zarządzającej i ich bezpośrednich przełożonych. A jak wiemy z tym w Polsce niestety nie jest najlepiej” dodaje Piesiewicz.

Potwierdzają to badania przeprowadzone przez Stowarzyszenie w 2013 roku wśród polskich przedsiębiorstw.  77% pracodawców uważa, że zaangażowanie pracowników w działania oraz strategię ma kluczowy wpływ na budowanie marki pracodawcy. Ale równocześnie tylko 9% pracowników czuje się zaangażowanych w działania związane wizerunkiem firmy w tym m.in. z marką pracodawcy.

Jak wskazują już wyżej wspomniane badania, głównym źródłem budowania przewagi organizacji na rynku w opinii pracodawców w najbliższym czasie, stanie się nie tyle poprawa koniunktury, co wykorzystanie potencjału zasobów wewnętrznych organizacji, czyli zaangażowania i efektywności jej pracowników. Zaangażowanie pracowników zdobyło 61% głosów jako główny czynnik sukcesu firmy
w najbliższej przyszłości, a koniunktura 53%.

Więcej informacji: www.pracodawcaprzyszlosci.pl

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin