Zarządzanie marką z Superbrands

dodano: 
09.03.2007
komentarzy: 
0

21 marca w warszawskiej SGH odbędzie się wykład Ewy Lis, menadżera ds. marketingu i PR korporacyjnego oraz rzecznika prasowego Hewlett-Packard Polska. Jego tematem będą elementy budujące znaczenie marki na przykładzie HP. Jest to kolejne z cyklu spotkań ze specjalistami odpowiedzialnymi za wykreowanie najsilniejszych marek na polskim rynku. Wykład rozpocznie się o 15.20, w budynku głównym SGH w Warszawie przy Al. Niepodległości 162, w auli B; wstęp wolny.
 Wykłady, organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Marką Brandies na SGH, mają charakter otwarty i są adresowane do wszystkich osób zainteresowanych zagadnieniami brandingu. Patronem koła, a także samego cyklu wykładów jest Superbrands , organizacja z siedzibą w Londynie, działająca od 12 lat w ponad 70 krajach, która nagradza najsilniejsze i najbardziej wyraziste marki na danym rynku lokalnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin