W konkursie Złote Formaty wezmą udział 182 projekty promocyjne zgłoszone przez 91 miast i województw. 49 z nich zgłoszono w kategorii wydawnictwo promocyjne, 23 – w kategorii kampania outdoorowa, 29 – w kategorii serwis internetowy, 64 – event, a 17 w kategorii całokształt działalności promocyjnej. Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordowa liczba 35 zgłoszeń pochodzi z województwa śląskiego.
Konkurs Złote Formaty jest częścią Festiwalu Promocji Miast i Regionów – wydarzenia dedykowanego szeroko pojętej promocji miejsc, organizowanego przez Grupę Ströer. Tegoroczna III edycja Konkursu wyłoni najlepsze projekty służące promocji miast i regionów zrealizowane w 2008 roku.
Na zwycięzców konkursu czekają nagrody ufundowane przez Grupę Ströer: 5 ogólnopolskich outdoorowych kampanii reklamowych oraz kampanie na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze. W tegorocznej edycji dodatkową nagrody w wysokości 10 000 zł. ufundował Związek Miast Polskich. Nagrody dla 12 miast w postaci 12 artykułów, poświęconych każdemu z nich, ufundował Magazyn Elle. Nagrodę specjalną przyzna także stacja TVP Info.
6 kwietnia poznamy 25 projektów, nominowanych do ścisłego finału Konkursu, a laureatów – 22 kwietnia podczas uroczystej Gali w hotelu Sheraton. Portal PRoto jest patronem medialnym projektu. Więcej o Festiwalu i Konkursie na stronie. (psp)


