Złote Formaty dla miast i regionów

dodano: 
19.02.2009
komentarzy: 
0

Jeszcze tylko do 9 marca miasta i regiony mają czas na zgłaszanie projektów promocyjnych do konkursu „Złote Formaty” organizowanego już po raz trzeci w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Festiwal ten jest największym w Polsce, a także w Europie, wydarzeniem dedykowanym szeroko pojętej promocji miejsc.

W tegorocznej edycji „Złotych Formatów” rozszerzono kategorie konkursowe. Miasta i regiony mogą zgłaszać projekty aż w 5 kategoriach. Oprócz dotychczasowych: event, wydawnictwo promocyjne oraz strona internetowa nagrody zostaną też przyznane w 2 nowych kategoriach: outdoorowej kampanii reklamowej oraz za całokształt działalności promocyjnej - Grand Prix Festiwalu.

W tym roku Grupa Ströer, organizator Festiwalu, przewidziała aż 18 różnych nagród i wyróżnień. Na zwycięzców w poszczególnych kategoriach czeka 5 ogólnopolskich kampanii reklamowych oraz dodatkowe kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w Warszawskim Metrze. Swoje nagrody przyznają także patroni i partnerzy Festiwalu. Łączna wartość nagród w konkursie jest ponad dwukrotnie wyższa niż w poprzedniej edycji.

W Jury konkursu zasiądą eksperci w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawicieli środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego, a wśród nich: Alicja Grenda, z-ca dyrektora Biura ds. Promocji i Współpracy Zagranicznej Związku Miast Polskich, Rafał Szmytke, prezes zarządu Polskiej Organizacji Turystycznej, Janusz Malinowski, prezes zarządu Ströer Polska, Barbara Mietkowska, redaktor naczelna miesięcznika Elle, Paweł Niziński, dyrektor kreatywny w Good Brand, Lechosław Kwiatkowski, dyrektor kreatywny firmy fat baby, dr Magdalena Florek, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Anna Król, dyrektor działu komunikacji konsumenckiej & brand PR w Euro RSCG Sensors, Roman Lubczyński, interactive manager, Yung and Rubicam Brandy, Adam Mikołajczyk, dyrektor zarządzający Brief for Poland i Łukasz Wasilewski, dyrektor kreatywny agencji Galileo Media.

Samorządy miast i regionów swoje projekty mogą zgłaszać poprzez stronę internetową. Najlepsze projekty poznamy już 22 kwietnia, tradycyjnie podczas uroczystej Gali. Portal PRoto jest patronem medialnym wydarzenia. (psp)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin