Złote Spinacze 2010 – podsumowanie zgłoszeń

dodano: 
16.09.2010
komentarzy: 
0

Do tegorocznej edycji Złotych Spinaczy – konkursu na najlepsze kampanie PR w Polsce, wpłynęły 104 zgłoszenia. Projekty będą rywalizować w 15 kategoriach, w tym 12 głównych i 3 specjalnych.

Najwięcej, 13 projektów zgłoszono w kategorii „Kampania edukacyjna”. Niemal równie popularna okazała się kategoria „Efektywność” – 12 projektów oraz „Kreatywność” i „Event komercyjny” – po 10 zgłoszeń. W specjalizacji „CSR” oraz „PR on-line” rywalizować będzie po 8 zgłoszeń. Liczba projektów w pozostałych kategoriach przedstawia się następująco: „Kampania społeczna” i „Komunikacja antykryzysowa” – po 7 projektów; „PR miejsca, miasta lub regionu” – 6 zgłoszeń; „PR produktu”, „Komunikacja wewnętrzna” - po 5 projektów, „PR korporacyjny i Event społeczny” – po 4 zgłoszenia;” Launch nowego produktu, usługi lub firmy”– 3 zgłoszenia. Najmniej projektów, tylko 2 będzie rywalizować w kategorii „Public Affairs i Lobbing”.

Wśród 53 podmiotów zgłaszających prace do konkursu znalazły się agencje PR, organizacje pozarządowe, firmy i instytucje państwowe.

Ponad 100 zgłoszeń do Złotych Spinaczy potwierdza, że firmy i podmioty prowadzące działania PR są dumne ze swoich osiągnięć i chcą zweryfikować ich jakość na tle rynku. Ilość zgłoszeń w poszczególnych kategoriach wskazuje na coraz większą popularność takich działań jak kampanie edukacyjne, Corporate Social Responsibility czy social media
– podkreśla Paweł Trochimiuk, Prezes ZFPR. Cieszymy się szczególnie z coraz wyższego poziomu konkursu, który już zyskał status Oskarów polskiego PR. To znak, że konkurs rozwija się w dobrym kierunku.

Nad oceną projektów pracuje już czterdziestoczteroosobowe jury – nieżależne grono ekspertów i profesjonalistów z różnych branż, w większości niezwiązanych ze Związkiem Firm Public Relations. Wyniki głosowania i listę nominowanych do nagrody głównej poznamy 11 października, natomiast ostateczne rozstrzygnięcie i wręczenie statuetek nastąpi podczas uroczystej Gali 25 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.

Partnerem merytorycznym konkursu Złote Spinacze jest firma doradcza KPMG. PRoto.pl objęło konkurs patronatem medialnym. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin