.

 

Zmiany w Lifetubie. Agencja prezentuje nową identyfikację wizualną

dodano: 
05.10.2023
komentarzy: 
0

Z okazji Lifetube zaprezentował odświeżoną identyfikację wizualną. Firma oferuje także nowe usługi dla influencerów oraz marek.

Oprócz obsługi menedżerskiej, nawiązywania współprac z markami oraz obsługi technicznej w ramach sieci MCN, agencja zajmie się optymalizacją treści w mediach społecznościowych, która ma na celu zwiększenie przychodów z reklam, zaawansowaną analityką, dystrybucją przekazów na wielu platformach, współtworzeniem merchandisingu i utworzeniem zaplecza e-commerce. 

Nowa oferta obejmuje także produkcję treści wideo, wsparcie mediowe na platformach społecznościowych i prowadzenie profili dla marek w mediach społecznościowych, m.in. na YouTubie oraz TikToku.

Firma zmieniła również znak rozpoznawczy oraz uprościła portfolio swoich marek. Zniknęły marki LTTM i TalentMedia. 

Stara identyfikacja wizualna Lifetuba

Poprzednie logo Lifetube'a

Logo Lifetuba

Logo Lifetube'a

„Jako nasz znak wybraliśmy gwiazdę, która do nas macha. Symbolizuje ona gwiazdy internetu, a dokładniej talenty, które wspieramy. Neonowe kolory, gradienty i emotki są bardzo aktualne i podkreślają naszą ambicję, którą jest wyznaczanie trendów na rynku ekonomii twórców. Doskonale udało się to uchwycić specjalistom z Mamastudio” – powiedział Michał Dębski, Head of Communications and International Growth w Lifetubie.

Przedstawiciele agencji zapowiedzieli, że z okazji 10. urodzin firmy mają w planach jeszcze kilka zmian na kolejne miesiące. (af)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin