.

Producenci papryki ogłaszają przetarg na realizację międzynarodowej kampanii

dodano: 
17.02.2023
komentarzy: 
0

Zrzeszenie Producentów Papryki RP ogłosiło przetarg na opracowanie kreacji wizerunkowej i realizację programu informacyjno-promocyjnego „Papryka z Europy. Trzy kolory radości”. Tematem głównym kampanii będzie promocja papryki.

Działania mają być skierowane do partnerów handlowych na rynku niemieckim, czeskim i słowackim oraz do konsumentów indywidualnych. Celem kampanii będzie przekonanie grup docelowych do jakości europejskiej papryki oraz zaprezentowanie jej właściwości.

W skład pierwszej grupy wchodzą: managerowie marketów i sieci dystrybucyjnych w Niemczech, Czechach i Słowacji, handlowcy branży spożywczej, importerzy warzyw i owoców, przedstawiciele branży gastronomicznej i hotelarskiej oraz stowarzyszenia zajmujące się dystrybucją produktów spożywczych. Drugą grupę docelową stanowią konsumenci indywidualni z wyszczególnieniem: osób posiadających świadomość znaczenia zdrowego odżywiania, wegan i wegetarian, influencerów i blogerów oraz osób pracujących i właścicieli firm.

Działania mają koncentrować się m.in. na stworzeniu spójnej identyfikacji wizualnej kampanii, opracowaniu i aktualizowaniu strony internetowej, przekazywaniu informacji na Facebooku oraz LinkedInie, reklamie outdoorowej, udziale w targach branżowych, opracowaniu materiałów promocyjnych oraz zamieszczaniu reklam w popularnych w każdym z trzech krajów mediów.

Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne będą musiały być opatrzone napisem „Enjoy, it’s from Europe”. 

Oferty można składać do 22 marca 2023 roku do godziny 15:00 w biurze Zrzeszenia Producentów Papryki RP przy ul. Radomskiej 2, 26-414 Potworów. Wadium wynosi 80 tys. zł.

Szczegóły dostępne są na stronie. (bs)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin