wtorek, 16 grudnia, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_imgspot_img

Branża bankowa w 2025 roku: rekordowe zyski, rozwój cyfryzacji i rosnąca presja cyberzagrożeń

PKO Bank Polski, Santander Bank Polska i Bank Pekao to trzy najsilniejsze medialnie marki sektora bankowego w Polsce – wynika z badania Top Marka 2025, przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i magazyn „Press”...

AI w branży PR wciąż wykorzystywane głównie do tworzenia contentu

Badanie „AI w krainie PR”, przeprowadzone przez agencję Dfusion communication, pokazuje, że branża zamiast skupiać się na zaawansowanych możliwościach sztucznej inteligencji wciąż używa jej głównie do tworzenia treści...

Jak zbudować zaufanie do marki w dobie dezinformacji?

Budowa i skuteczna ochrona wizerunku marki to coraz większe wyzwanie w obliczu globalnej, błyskawicznie rozprzestrzeniającej się dezinformacji i fake newsów. O tym, jak zrobić to etycznie i długotrwale, opowiedzieli eksperci podczas II Kongresu Wiedzy PRoto...

Antyukraińska dezinformacja w polskim internecie niemal się podwoiła. Najnowszy raport Demagoga i IMM

Instytut Monitorowania Mediów szacuje, że tego rodzaju publikacje osiągnęły 66,4 mln kontaktów z przekazem. Oznacza to, że badanym okresie statystyczny odbiorca powyżej 15 roku życia mógł spotkać się z antyukraińskimi treściami średnio 2 razy...

Uświadamiać, angażować, zachęcać do działania. Kampanie edukacyjne Elbląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji

Pierwsza kampania EPWiK pt. „Mam powody do picia elbląskiej wody” przekonywała mieszkańców do picia kranówki, uwzględniając ekonomiczne, środowiskowe i zdrowotne aspekty...

Wynagrodzenia jedną z głównych przyczyn chęci zmiany pracy. Badanie Hays Poland

Z raportu „Rynek pracy 2025. Półroczny przegląd trendów” wynika, że obecna sytuacja na rynku pracy nie napawa optymizmem...

Wrapped 2025: Polscy muzycy w social mediach. Doda królową sociali

IMM na wzór corocznego zestawienia Spotify Wrapped podsumował mijający rok z perspektywy cyfrowego świata polskiej muzyki...

Która agencja rządzi w branży social media? Jest nowa edycja rankingu Widocznych

Największym zespołem może pochwalić się They, gdzie pracuje 146 osób...

„To niebezpieczne rozwijać nowe technologie w Polsce” – sprawa Olgi Malinkiewicz wywołała burzę w sieci

Tysiące komentarzy, deklaracje wsparcia finansowego, spontaniczne zbiórki i wezwania do interwencji państwa – jak wynika z analizy IMM, internauci masowo stają w obronie Olgi Malinkiewicz po wywiadzie w Kanale Zero...

Jak awansować w rankingu Top Marka? PORADNIK

Brandy zajmujące najwyższe pozycje to te, które konsekwentnie monitorują działania komunikacyjne, dbają o jakość przekazu w mediach klasycznych i społecznościowych oraz regularnie porównują swoje wyniki z konkurencją w branży...

Menedżer_ka ESG na fali. Liczba publikacji o zawodzie wzrosła o 178 proc.

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów wykazała skokowy wzrost obecności zawodów związanych z ESG w mediach...

Trudny start? Obraz młodych Polaków w tytułach publikacji internetowych i prasowych z 2025 roku

Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...

„O tym się mówi”: październik zdominowany przez cykl publikacji Wirtualnej Polski

Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...

Praca w ESG. Perspektywy rozwoju i wyzwania

70 proc. badanych uważa, że w ciągu najbliższych 5 lat wzrośnie znaczenie tematów środowiskowych i społecznych w polskim biznesie...

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium października

Na drugim miejscu – z liczbą 4,6 tys. powołań na źródło – uplasował się Onet. Podium zamyka „Rzeczpospolita”...

Dlaczego „dobra marka” już nie działa? Nowe reguły wygrywania w erze przesyconego rynku

Według Jacka Kotarbińskiego marki przegrywają m.in. wtedy, gdy komunikują wyłącznie na swój temat. Odbiorcy szybko tracą zainteresowanie treściami, które są jedynie autopromocją...