Agencja Ogilvy PR będzie prowadzić kampanię informacyjną Ecodriven w Polsce. Do jej obsługi została wybrana w przetargu przez Krajową Agencję Poszanowania Energii.
Umowa przewiduje organizację cyklu imprez na rzecz promocji zasad jazdy przyjaznej środowisku na terenie Polski oraz działania zwiększające świadomość kierowców w zakresie bezpiecznego i ekologicznego podróżowania różnymi rodzajami pojazdów, w tym m.in.: przygotowanie szkoleń dla instruktorów nauki jazdy.
ECODRIVEN to ogólnoeuropejska kampania informacyjno-edukacyjna w ramach projektu współfinansowanego ze środków Komisji Europejskiej „Europejska kampania na rzecz promocji efektywnych energetycznie zachowań kierowców”. Projekt jest równocześnie prowadzony w 9 krajach Europy. Jego celem jest redukcja emisji dwutlenku węgla do atmosfery o 0,5 miliona ton do 2010 roku w wyniku optymalizacji zachowań na drodze.
KAPE to ogólnopolska agencja zajmująca się promocją i edukacją w zakresie racjonalnego użytkowania energii oraz wykorzystywania odnawialnych źródeł energii. (kk)