wtorek, 8 lipca, 2025
Strona głównaAktualnościMarki finansowe nagrodzone

Marki finansowe nagrodzone

Czym charakteryzuje się nowoczesna marka finansowa? „Powinna dostarczać innowacyjnych rozwiązań, ułatwiających korzystanie z jej produktów, a także wykorzystywać nowinki techniczne, gdy tylko pojawiają się jakieś nowe na rynku” – czytamy w Gazecie Finansowej.

Jak czytamy, nowoczesna marka finansowa powinna wyróżniać się nowoczesną komunikacją. Jednym z narzędzi służących do bieżącego kontaktu z klientami są media społecznościowe. Monika Dziumdzia z Gazety Finansowej, zauważa jednak, że w Polsce większość firm ogranicza się jedynie do Facebooka, zapominając o sile Twittera. „Polskie brandy podchodzą do niego z dużą rezerwą. Zagra­niczne marki finansowe z powodzeniem korzystają z tego serwisu. Obserwując zagra­niczne oddziały banków na Twitterze, można zauważyć, że prowadzą one czasami nawet po kilka kont — na jednym odpowiadają na py­tania klientów dotyczące usług, na drugim odpowiadają na pytania rekrutacyjne, na ko­lejnym – prowadzą typowe działania contentowe” – dodaje. Dzięki takiemu rozwiązaniu klienci jeszcze szybciej otrzymują odpowiedzi na pytania i czują, że bank jest zainteresowany ich opinią. Gazeta Finansowa podaje, że nie­zależnie od doboru medium komunikacyj­nego marki finansowe powinny prowadzić monitoring mediów. Firmy będą mogły szybko i skutecznie wychwycić opinie oraz wypowiedzi klientów, reagować na nie i zapo­biegać kryzysom komunikacyjnym.

Redakcja magazynu już po raz piąty nagrodziła firmy, które mogą poszczycić się szczególnymi osiągnięciami wizerunkowymi w Polsce i na świecie. Finansową Marką Roku został bank Credit Agricole, który wyróżniono za zmianę profilu działalności na instytucję finansową bliską klientom zarówno indywidualnym, jak i biznesowym. W kategorii „dom maklerski” nagrodzono Bank Ochrony Środowiska za wprowadzenie innowacyjnych usług internetowych. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj