.
 

Rozmawiamy o pracy rzecznika resortu zdrowia w czasie pandemii. „Staliśmy się w Ministerstwie poniekąd osią komunikacji dla całego kraju” – mówi Andrusiewicz...

Piotr Rutkowski, zastępca rzecznika prasowego mBanku, opowiada, jak przebiegały działania sztabu kryzysowego, dlaczego podeszli do sprawy z humorem i jaki jest jego ulubiony mem...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

Aktywizacja grupy fanów i skuteczne przeobrażenie konsumentów w ambasadorów marki wymaga wiele wysiłku...

Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...

„Teraz niebagatelny wpływ na doświadczenie pracowników ma podejście do nowych metod pracy” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala...

„Nie zastanawiam się, CZY mogę coś zrobić. Skupiam się na tym, JAK” – mówi w wywiadzie Communication Manager w Stock Polska...

Jak pandemia wpłynęła na wizerunek branży farmaceutycznej...

Aktywizacja grupy fanów i skuteczne przeobrażenie konsumentów w ambasadorów marki wymaga wiele wysiłku...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin