Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...
Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...
To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...
„Otwartość na nową strategię komunikacji ceniona jest jedynie na etapie przetargu, bo w rzeczywistości PR-owcy są postrzegani jako maszynki do tworzenia treści”...
Naszym celem jest sprawić, żeby to było łatwe, proste i przyjemne, fajne opowiadanie, w którym jesteśmy w stanie zaskoczyć naszego czytelnika, ale też trochę się z nim zaprzyjaźnić...
„Prawdziwe zaangażowanie w ideę może pokazać tylko osoba, która całkowicie się z nią identyfikuje” – mówi Monika Dąbrowska, lider zespołu mentorzy TEDxWarsawWomen...
Rozmawiamy z Martą Markiewicz, twórczynią trzeźwych imprez...
Ta dość szczególna i nadal niezagospodarowana grupa...
Wśród pracodawców z branży PR często można usłyszeć o trudnościach ze znalezieniem pracowników. Z czego to wynika?
Konsumenci oczekują bowiem czegoś więcej niż dobrych cen i kolorowych obrazków...