.
 

Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...

To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...

„To, co zorganizowano w Końskich, ma już bowiem swoją fachową nazwę – »wywiad sponsorowany« (...). Z kolei »Arena Prezydencka« w Lesznie to nic innego jak duża »konferencja prasowa«” – pisze dr Szalkiewicz...

Aktywizacja grupy fanów i skuteczne przeobrażenie konsumentów w ambasadorów marki wymaga wiele wysiłku...

Z Ewą Turek, kuratorką konferencji, rozmawiamy o doborze mówców i promocji wydarzenia...

Z Lilianą Anam, CEO CSRinfo, rozmawiamy o wnioskach z TOB2022 i trendach w ESG...

Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorem o zmianach w konkursie i branży PR...

Jak dobrze zaplanować kampanię, która ma skutecznie zachęcić podatników do przekazania części podatku na OPP?

Każde dobre działanie eventowe musi mieć cel, idee oraz spójność w przekazie informacji – pisze Dariusz Jaszcz, właściciel agencji Lizard...

Jak pandemia wpłynęła na wizerunek branży farmaceutycznej...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin