piątek, 5 grudnia, 2025

Raporty

Menedżer_ka ESG na fali. Liczba publikacji o zawodzie wzrosła o 178 proc.

Analiza Instytutu Monitorowania Mediów wykazała skokowy wzrost obecności zawodów związanych z ESG w mediach...

Trudny start? Obraz młodych Polaków w tytułach publikacji internetowych i prasowych z 2025 roku

Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...

„O tym się mówi”: październik zdominowany przez cykl publikacji Wirtualnej Polski

Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...

Praca w ESG. Perspektywy rozwoju i wyzwania

70 proc. badanych uważa, że w ciągu najbliższych 5 lat wzrośnie znaczenie tematów środowiskowych i społecznych w polskim biznesie...

Wirtualna Polska najbardziej opiniotwórczym medium października

Na drugim miejscu – z liczbą 4,6 tys. powołań na źródło – uplasował się Onet. Podium zamyka „Rzeczpospolita”...

Marketing 2026 pod znakiem AI. Kantar ujawnia najważniejsze trendy

Według ekspertów to m.in. kreatywność, inkluzywność oraz rozwój napędzany technologią...

Atom, OZE i dekarbonizacja. Sektor energetyczny w mediach w 2025 roku

W rankingu Top Marka 2025 Grupa PGE zajęła zdecydowane pierwsze miejsce, z siłą marki ponad dwukrotnie wyższą niż drugi w zestawieniu Tauron...

„Heweliusz” dogania „1670”. Najchętniej komentowane premiery polskich seriali w 2025 roku

Wysokie zaangażowanie wokół „Heweliusza” jest napędzane nie tylko przez intensywną promocję, lecz przede wszystkim przez wyjątkowo emocjonalny odbiór i dyskusje na temat jakości produkcji...

Lokalni bohaterowie, globalny zasięg. Sport otwiera małym miejscowościom drzwi do mediów

Analiza IMM pokazuje, że nawet lokalne kluby i inicjatywy sportowe potrafią przyciągnąć uwagę krajowych i zagranicznych redakcji, a tym samym budować pozytywny wizerunek regionów, z których pochodzą...

Jest nowy ranking najbardziej wpływowych agencji PR w Polsce

Tegoroczna edycja została wzbogacona o dane na temat medialności agencji...

Branża e-commerce w 2025: rozwój infrastruktury, nowych kanałów i rosnąca presja konkurencji

Amazon, Allegro i OLX to trzy najsilniejsze medialnie marki e-commerce w Polsce – wynika z badania Top Marka 2025 opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i magazyn „Press”...

Tusk bije Macrona w wyświetleniach na TikToku

Giorgia Meloni okazała się królową zasięgów – pokazuje najnowsza analiza Instytutu Monitorowania Mediów...

Czy przez AI czeka nas kryzys informacji?

Bez odpowiednich regulacji sztuczna inteligencja i platformy cyfrowe mogą doprowadzić do załamania ekosystemu informacyjnego, a co za tym idzie – stanowić zagrożenie dla obiegu wiedzy i nasilać polaryzację. To wnioski autorstwa noblisty Josepha E. Stiglitza i Maxima Ventura-Boleta z Columbia University.

Potencjał medialny tańca warty blisko 750 mln zł. Dorównuje żużlowi i wyprzedza MMA

Przekazy wygenerowały zasięg 1,6 mld potencjalnych kontaktów z odbiorcami...