Młodzi Polacy są jednocześnie przedstawiani jako ofiary niestabilności ekonomicznej i niepewnej przyszłości, a zarazem jako ambitni pragmatycy, świetnie odnajdujący się w cyfrowej rzeczywistości...
Tekst „Państwo straciło strategiczną dla CPK działkę. Zgodzili się na to politycy” autorstwa Szymona Jadczaka zapoczątkował lawinę komentarzy i wywołał prawdziwe trzęsienie ziemi w polskiej polityce...
Wysokie zaangażowanie wokół „Heweliusza” jest napędzane nie tylko przez intensywną promocję, lecz przede wszystkim przez wyjątkowo emocjonalny odbiór i dyskusje na temat jakości produkcji...
Analiza IMM pokazuje, że nawet lokalne kluby i inicjatywy sportowe potrafią przyciągnąć uwagę krajowych i zagranicznych redakcji, a tym samym budować pozytywny wizerunek regionów, z których pochodzą...
Amazon, Allegro i OLX to trzy najsilniejsze medialnie marki e-commerce w Polsce – wynika z badania Top Marka 2025 opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów i magazyn „Press”...
Bez odpowiednich regulacji sztuczna inteligencja i platformy cyfrowe mogą doprowadzić do załamania ekosystemu informacyjnego, a co za tym idzie – stanowić zagrożenie dla obiegu wiedzy i nasilać polaryzację. To wnioski autorstwa noblisty Josepha E. Stiglitza i Maxima Ventura-Boleta z Columbia University.