środa, 13 sierpnia, 2025

WYDARZENIA

Wszyscy gramy na kulturę

Rozmowa z Anną Ruszczyńską, dyrektorką Centrum Informacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Julia Wieniawa-Narkiewicz najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży filmowej

Wartość medialna jej marki wyniosła 248,6 mln zł, a zasięg przekroczył 1,3 mld...

Booking.com narusza zbiorowe interesy konsumentów? UOKiK kwestionuje praktyki firmy

Urząd w ramach monitoringu sprawdzającego wprowadzenie dyrektywy Omnibus zakwestionował realizację obowiązków informacyjnych przez spółkę...

Booking.com narusza zbiorowe interesy konsumentów? UOKiK kwestionuje praktyki firmy

Urząd w ramach monitoringu sprawdzającego wprowadzenie dyrektywy Omnibus zakwestionował realizację obowiązków informacyjnych przez spółkę...

Audi ma nową agencję PR

Marka motoryzacyjna należąca do Volkswagen Group wybrała Big Picture do obsługi w tym zakresie...

Więcej opcji przycisków CTA w YouTube Promote? Platforma udostępnia nowe funkcje

W ramach aktualizacji YouTube ułatwił m.in. edycję fragmentów wideo, w których zastosowano automatyczny dubbing...

Meta aktualizuje system ochrony praw marki

Serwis wprowadza m.in. możliwość zgłaszania fałszywych reklam na większą skalę...

TikTok zwalnia moderatorów treści i zastępuje ich AI? Pracownicy strajkują

Zaplanowano likwidację berlińskiego zespołu ds. zaufania i bezpieczeństwa...

„Podróż to opowieść, która zostaje w pamięci”. Travelist.pl i Storytel ruszają z kampanią

W ramach akcji zorganizowano aktywację dla klientów portalu turystycznego...

Co zagraża męskiej płodności? Kampania, która ostrzega przed mikroplastikiem

Oś akcji stanowią plakaty nawiązujące do reklamy Calvina Kleina...

Block title

 
 

PRACA

Google search engine

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

ARTYKUŁ SONSOROWANY

Wszyscy gramy na kulturę

Rozmowa z Anną Ruszczyńską, dyrektorką Centrum Informacyjnego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

PRoto.pl Poleca